افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

سایت های حساس اسرائیلی در ایلات را هدف قرار می دهیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 128031
سایت های حساس اسرائیلی در ایلات را هدف قرار می دهیم – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیروهای مسلح یمن با انتشار بیانیه ای بار دیگر به رژیم صهیونیستی هشدار دادند. نیروهای مسلح یمن در بیانیه خود اعلام کردند که مجموعه ای از موشک های بالستیک را علیه چندین هدف دشمن اسرائیل در اراضی اشغالی شلیک کردند و تنها 24 ساعت پس از عملیات […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، نیروهای مسلح یمن با انتشار بیانیه ای بار دیگر به رژیم صهیونیستی هشدار دادند.

نیروهای مسلح یمن در بیانیه خود اعلام کردند که مجموعه ای از موشک های بالستیک را علیه چندین هدف دشمن اسرائیل در اراضی اشغالی شلیک کردند و تنها 24 ساعت پس از عملیات نظامی دیگر، سایت های حساس اسرائیل را در منطقه منهدم کردند. متر آبپاشهدف ما «ایلات» بود.

ارتش یمن در بیانیه خود همچنین اضافه کرد که ما اجرای دستورالعمل های صادر شده در مورد نحوه برخورد صحیح با هر کشتی اسرائیلی در دریای سرخ را آغاز خواهیم کرد و از این پس در حمله به کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ یا هر جایی دریغ نخواهیم کرد.

در این بیانیه نیروهای یمنی همچنین تاکید کردند که اهداف دشمن اسرائیلی در منطقه ایلات را با موشک های بالستیک شلیک کرده اند.

چند ساعت قبل از این، عبدالملک بدرالدین حوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی عزت، عزت و سربلندی امت اسلامی را در انجام وظیفه جهاد دانست و گفت: یک فوریت وجود دارد. نیاز امت اسلامی به قوی بودن و توانمندی از یک سو در انجام وظایف و عمل برای خود و از سوی دیگر توان دفاع از خود.

الحوثی بیان کرد: انفعال امت اسلامی، خالی کردن پشت دیگران و عدم روحیه جهادی باعث می شود امت اسلامی عزت و استقلال خود را از دست داده، خسارات هنگفتی را متحمل شود و در معرض طمع دشمنان قرار گیرد.

وی افزود: وقتی امکانات و جمعیت زیاد امت اسلامی را با میزان نفوذ و نقش آن در جهان مقایسه می کنیم، نتیجه بسیار تأسف بار و غم انگیز است.

الحوثی گفت: مواضع بیش از یک میلیارد مسلمان در برابر مصیبت های بزرگ ملت فلسطین که بیش از 70 سال است، مواضع محدود و ضعیفی است.

وی ادامه داد: غزه در حال مبارزه با نسل کشی دسته جمعی و کشتار مردم بی گناه در مساجد، مدارس، بیمارستان ها و مدارس وابسته به سازمان های بین المللی است که برای پناه بردن به آنجا رفته اند.

الحوثی گفت: نوار غزه با محاصره مشترک اعراب و اسرائیل مواجه است و کشورهای همسایه آن تلاش جدی برای رساندن غذا، دارو و نیازهای انسانی به آن نمی کنند.

وی ادامه داد: سازمان های عربی آن جدیت و اراده ای برای اقدامات جدی در قبال غزه ندارند. اجلاس کشورهای عربی و اسلامی با وجودی که اجلاس اضطراری با حضور 57 کشور بود، موضع گیری و اقدام عملی نکرد. این شرم آور و غم انگیز است. 57 کشور عربی و اسلامی با همه وزن و امکاناتشان بیانیه ای صادر کردند که می توانست از یک فرد در دبستان باشد.

الحوثی گفت: برخی کشورهای عربی راضی به خروج از فلسطین نیستند اما در پشت صحنه با آمریکا همکاری کرده اند تا اسرائیل هر کاری می خواهد انجام دهد. کشورهای عربی می خواهند غزه خارج از کنترل مجاهدین و تحت کنترل مستقیم صهیونیست ها یا سازمان های خودمختار باشد. این سازمان خودمختار حتی در کرانه باختری، حتی در غزه کنترلی ندارد.

وی افزود: آمریکا و اسرائیل دو روی سکه طغیان، جنایت، تحقیر ملت ها و رویکرد ستیزه جویانه به جامعه بشری هستند. آمریکایی ها همه کمک ها را به صهیونیست ها رساندند. از نظر نظامی برای تهیه انواع تسلیحات و مستشار به اسراییل خط هوایی تشکیل دادند و از نظر سیاسی از صهیونیست ها حمایت کردند.

الحوثی گفت: انگلیس، فرانسه، ایتالیا، آلمان و دیگر کشورهای غربی از دشمن اسرائیلی حمایت همه جانبه کردند و حتی به بیمارستان ها حمله کردند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=128031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.