افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
1

سانگ یانگ خان به زودی راهی بازار می شود که گراند موسو به ایران بازمی گردد

  • کد خبر : 327844
سانگ یانگ خان به زودی راهی بازار می شود که گراند موسو به ایران بازمی گردد

امید محمدی; بازار: صنایع خودروسازی ایلیا در تولید و عرضه محصولات خود به زودی دو برند «کی جی خان» (سانگ یانگ) و «وی جی وی» را روانه بازار خواهد کرد. برند سانگ یانگ از سال 2022 با نام KG Mobility شناخته می شود، این برند با محصول شناخته شده “SsangYong Khan” یا “Grand Muso” در […]

امید محمدی; بازار: صنایع خودروسازی ایلیا در تولید و عرضه محصولات خود به زودی دو برند «کی جی خان» (سانگ یانگ) و «وی جی وی» را روانه بازار خواهد کرد. برند سانگ یانگ از سال 2022 با نام KG Mobility شناخته می شود، این برند با محصول شناخته شده “SsangYong Khan” یا “Grand Muso” در کلاس پیکاپ به بازار کشور بازمی گردد.

شایعات حاکی از آن است که گرند موسو احتمالا با موتور 2 لیتری بنزینی به خیابان های کشور باز خواهد گشت. این رسانه به زودی گزارشی از مشخصات فنی و امکانات رفاهی گرند موسو منتشر خواهد کرد. ورود سانگ یانگ خان می تواند پاسخگوی نیاز بازار خودروی کشور به محصولات پیکاپ و حتی SUV باشد. سانگ یانگ در مقطعی توانسته رضایت مشتریان را با محصول موسو در بازار خودروی کشور جلب کند. اکنون بازگشت این محصول شناخته شده به بازار می تواند بار دیگر رضایت مشتریان را به همراه داشته باشد.

عقیل مصطفایی معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا در خصوص برنامه معرفی دو برند سانگ یانگ خان و وی جی وی به بازار گفت: این شرکت در گام اول خودروی KG گرند موسو خان ​​را تولید و به فروش می رساند. سپس طرح راه اندازی VJV دنبال خواهد شد.”

مصطفی با اشاره به تولید KG Grand Mousso Khan در کشور گفت: به طور معمول قبل از تولید محصول جدید در کشور 200 تا 300 دستگاه از آن خودرو به صورت CBU برای تست وارد می شود اما ایلیا شرکت خودروسازی خودرو تصمیم گرفت سانگ یانگ خان را مستقیماً وارد خط تولید کند.

معاون بازاریابی و فروش شرکت ایلیا خودرو درباره زمان تولید سانگ یانگ گرند موسو در کشور اظهار داشت: به محض ورود قطعات CKD سفارش داده شده به کشور، تولید خان آغاز می شود. خطوط تولید آماده است و شریک خارجی نیز تاییدیه های لازم را دریافت کرده است.

مصطفی تصریح کرد: در حال ارزیابی قیمت سانگ یانگ گرند موسو هستیم تا بتوانیم این محصول را با قیمت رقابتی و به شرط حذف هیچ گزینه ای وارد بازار کنیم، بنابراین احتمال می رود این خودرو قیمتی در محدوده 3 تا 3.5 میلیارد تومان خواهد داشت. بنابراین سانگ یانگ خان به زودی با امکانات رفاهی مناسب وارد بازار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=327844

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.