افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
1

سامی حضور سرمربی رومانیایی را تکذیب کرد!

  • کد خبر : 397514
سامی حضور سرمربی رومانیایی را تکذیب کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لاورنسیو ریجکمپ نام مربی رومانیایی است که سابقه بازی در تیم هایی مانند الهلال، الوصل، الوحده و الطایی عربستان را دارد. در روزهای اخیر رسانه های مختلف از توافق او با باشگاه استقلال خبر دادند و اطمینان دادند که او جانشین نکونام خواهد بود. به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لاورنسیو ریجکمپ نام مربی رومانیایی است که سابقه بازی در تیم هایی مانند الهلال، الوصل، الوحده و الطایی عربستان را دارد. در روزهای اخیر رسانه های مختلف از توافق او با باشگاه استقلال خبر دادند و اطمینان دادند که او جانشین نکونام خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که رسانه ها بر خبر قبلی خود مبنی بر قطعی بودن حضور ریجکمپ در استقلال اصرار داشتند، زمان حضور او در تهران نیز اعلام شد، حتی مبلغ قرارداد او با دستیارانش 700 هزار نفر اعلام شد دلار .

اما ساعاتی پیش ورزشی در خبری اعلام شد که برخلاف ادعای رسانه ها، نه تنها حضور ریجکمپ در استقلال قطعی نشده، بلکه مدیران باشگاه هنوز به نتیجه قطعی در این خصوص نرسیده اند و همچنان مشغول هستند. بررسی رزومه چند بازیکن سرمربی تیم خارجی است.

در این میان انتشار اخباری از زندگی شخصی سرمربی رومانیایی و تکرار ویدئویی از درگیری فیزیکی او با یکی از همسران سابقش باعث شد تا جو منفی شدیدی علیه لاورنسیو رایکمپ و تیمش شکل بگیرد. او به عنوان سرمربی استقلال نظرات منفی زیادی به همراهان داشت

سرانجام دقایقی پیش مدیرعامل استقلال در گفتگوی کوتاه با خبرنگار اسپورت سه از رد حضور لاورنسیو ریجکمپ در این تیم خبر داد. فرشید سمیعی در اظهارات خود با بیان اینکه سرمربی جدید چهارشنبه معرفی می شود، گفت: من گفتم مربی روز چهارشنبه معرفی می شود و به توافقات خود می رسیم و نام او را اعلام می کنیم.

سامی سپس حضور ریجکمپ در استقلال را تکذیب کرد و درباره مذاکره با او گفت: به ما پیشنهاد دادند و رقمی که در رسانه ها مطرح شد (700 هزار دلار) هم شایعه است و نیمی از این رقم را به ما پیشنهاد دادند اما بنا به دلایلی. ، باشگاه تصمیم گرفت با او مذاکره نکند.

به این ترتیب باید حضور ریجکمپ مانند پل لوگوین، ریکاردو ساپینتو، فرهاد مجیدی و سایر گزینه ها را رد کنیم و ببینیم سرمربی جدید استقلال چه زمانی معرفی می شود.

۲۵۸ ۲۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=397514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.