افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

سامسونگ در حال تغییر نام «راه‌انداز بازی» به «گمینگ هاب» است.

  • کد خبر : 239084
سامسونگ در حال تغییر نام «راه‌انداز بازی» به «گمینگ هاب» است.

سامسونگ در گوشی های خود برنامه ای به نام «راه اندازی بازی» و روی نمایشگرهای هوشمند خود (از تلویزیون های هوشمند گرفته تا پروژکتورها) برنامه ای به نام «هاب بازی» دارد. این کمی گیج کننده است، زیرا این دو برنامه اساسا یکسان هستند و تفاوت زیادی بین آنها وجود ندارد. با توجه به […]


سامسونگ در گوشی های خود برنامه ای به نام «راه اندازی بازی» و روی نمایشگرهای هوشمند خود (از تلویزیون های هوشمند گرفته تا پروژکتورها) برنامه ای به نام «هاب بازی» دارد. این کمی گیج کننده است، زیرا این دو برنامه اساسا یکسان هستند و تفاوت زیادی بین آنها وجود ندارد. با توجه به این مشکل و برای هماهنگی تمامی دستگاه ها با یکدیگر، سامسونگ تصمیم گرفته است که از این پس این دو برنامه یک نام داشته باشند. این شرکت کره ای اعلام کرده است که نام Game Launcher را به Gaming Hub تغییر می دهد، اما هیچ تغییر دیگری به جز دسترسی مستقیم به اپلیکیشن وجود نخواهد داشت.

Gaming Hub برای اولین بار در سال 2022 معرفی شد و به شما امکان می دهد یک کنترلر بی سیم را به نمایشگر متصل کنید و از خدمات پخش محبوب بازی استفاده کنید. سامسونگ حتی سرویس خود را به نام «بازی فوری» دارد که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به دانلود یا نصب بازی‌ها را انجام دهند، فقط کافیست روی دکمه پخش ضربه بزنید و آزمایش کنید.

همانطور که در بیانیه مطبوعاتی سامسونگ ذکر شد، Instant Plays بر روی Mobile Gaming Hub نیز موجود است. اما این همه چیز جدید نیست، زیرا این ویژگی حداقل از سال 2022 وجود داشته است. البته، این ویژگی حتی پس از گذشت این همه مدت هنوز در حالت بتا است و اگر تا به حال نام Instant Plays را نشنیده اید، احتمالاً به دلیل در دسترس بودن آن محدود است (در حال حاضر فقط در ایالات متحده و کانادا موجود است).

در بیانیه مطبوعاتی به توسعه دهندگان بازی نیز اشاره شده است:

پلتفرم ابری سامسونگ از فایل‌های APK Android و روشی مبتنی بر ابر برای کار با MMP پشتیبانی می‌کند و با مدل‌های کسب درآمد از بازی‌های موجود سازگار است تا به طور یکپارچه در عملیات جاری ناشران بازی قرار بگیرد.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=239084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.