افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

سامسونگ تاریخ عرضه سری گلکسی اس 24 را اعلام کرد

  • کد خبر : 169378
سامسونگ تاریخ عرضه سری گلکسی اس 24 را اعلام کرد

انتظار به پایان رسید و شرکت کره ای سامسونگ به طور رسمی تاریخ عرضه سری گلکسی اس 24 را اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت کره ای رویداد ویژه Unpacked در تاریخ 17 ژانویه (27 آذرماه) برای معرفی پرچمداران جدید سری S برگزار می شود و جالب است بدانید که در این رویداد […]


انتظار به پایان رسید و شرکت کره ای سامسونگ به طور رسمی تاریخ عرضه سری گلکسی اس 24 را اعلام کرد. طبق اعلام این شرکت کره ای رویداد ویژه Unpacked در تاریخ 17 ژانویه (27 آذرماه) برای معرفی پرچمداران جدید سری S برگزار می شود و جالب است بدانید که در این رویداد علاوه بر در گوشی های جدید سامسونگ شاهد معرفی هوش مصنوعی خود سامسونگ به نام Galaxy AI خواهیم بود.

رویداد Unpacked ساعت 21:30 به وقت ایران برگزار می شود و از سه مدل گلکسی اس 24، گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 اولترا رونمایی می شود. با توجه به اطلاعات به دست آمده تا کنون و تصاویر منتشر شده از این گوشی ها، طراحی کلی نسبت به نسل های گذشته این سری تغییر محسوسی نداشته است و در واقع بزرگترین تغییری که سامسونگ ارائه خواهد کرد در بخش نرم افزار و جدید است. رابط کاربری One UI 6.1. این بار با هوش مصنوعی سامسونگ غنی شده است. ادغام هوش مصنوعی پیشرفت های زیادی را به همراه خواهد داشت، از جمله عکاسی بهتر در شب، ترجمه زنده در حین تماس و برخی بهینه سازی های نرم افزاری و سخت افزاری دیگر.

جزئیات گوشی های جدید سامسونگ در حال حاضر تقریبا به طور کامل فاش شده است و به نظر می رسد چیز زیادی برای فاش شدن باقی نمانده باشد. با این حال، چیزی که همه منتظر دانستن آن هستیم، قیمت جدید این سری است. طبق شایعات ظاهرا سامسونگ قصد افزایش قیمت گوشی های پرچمدار خود را نسبت به سال گذشته ندارد و جالبتر از آن، به عنوان مثال گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس در مناطق اروپایی با قیمت کمتری نسبت به سال گذشته عرضه خواهد شد. و این تغییرات قیمت احتمالا در مناطق دیگر نیز رخ خواهد داد.

اگر بخواهیم در مورد مشخصات فنی صحبت کنیم، کاملا واضح است که گلکسی اس 24 و اس 24 پلاس از تراشه پردازشی داخلی سامسونگ به نام اگزینوس 2400 استفاده خواهند کرد، در حالی که مدل گلکسی اس 24 اولترا با نسخه ویژه تراشه اسنپدراگون 8 عرضه خواهد شد. نسل سوم گزارش ها حاکی از آن است که هر سه گوشی در ایالات متحده و کانادا از تراشه کوالکام استفاده خواهند کرد و تا دو هفته دیگر تایید خواهد شد.

رویداد Unpacked سامسونگ تا دو هفته دیگر برگزار می شود و گوشی های جدید سری گلکسی اس 24 معرفی خواهند شد. البته، در این رویداد همچنین شاهد ارائه Galaxy AI به عنوان یک سیستم هوش مصنوعی اختصاصی خواهیم بود و همه ما مشتاقیم تا در مورد آن و قابلیت هایی که ارائه می دهد بیشتر بدانیم. اگرچه تغییرات طراحی در این سری بسیار ناچیز است، اما به لطف هوش مصنوعی، بهبودهای عمده ای در رابط کاربری One UI 6.1 ایجاد خواهد شد. و در نهایت، قیمت جدید سامسونگ ممکن است انگیزه ای اضافی برای خریداران باشد تا گوشی های جدید این شرکت را انتخاب کنند.




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=169378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.