افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

سامسونگ تاریخ رویداد Unpacked و معرفی تاشوهای جدید خود را اعلام کرد

  • کد خبر : 244526
سامسونگ تاریخ رویداد Unpacked و معرفی تاشوهای جدید خود را اعلام کرد

بر اساس شایعات تایید نشده اما مهم، به نظر می رسد که سامسونگ رویداد Unpacked بعدی خود را در تاریخ 10 جولای در پاریس برگزار خواهد کرد. این رویداد به دلیل حمایت گسترده سامسونگ از بازی های المپیک تابستانی که در همان ماه در پاریس برگزار می شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پیش […]

بر اساس شایعات تایید نشده اما مهم، به نظر می رسد که سامسونگ رویداد Unpacked بعدی خود را در تاریخ 10 جولای در پاریس برگزار خواهد کرد. این رویداد به دلیل حمایت گسترده سامسونگ از بازی های المپیک تابستانی که در همان ماه در پاریس برگزار می شود، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

پیش بینی می شود در رویداد بعدی Unpacked شاهد معرفی و ارائه بسیاری از محصولات جدید از غول فناوری کره جنوبی باشیم. برخی از این محصولات ممکن است قبلا معرفی شده باشند اما به طور کامل رونمایی نشده باشند، مانند حلقه گلکسی (حلقه هوشمند سامسونگ). اما بخش مهمی از محصولات از جمله نسل جدید گوشی های تاشو سامسونگ سری گلکسی Z برای اولین بار ارائه می شود.

گلکسی زد فلیپ 5

محصولات احتمالی که در این رویداد ارائه یا معرفی خواهند شد عبارتند از:

  • Galaxy Z Fold 6 (Galaxy Z Fold6): انتظار می رود نسل جدید گوشی پرچمدار تاشو سامسونگ با صفحه نمایش بزرگتر، پردازنده قدرتمندتر و دوام بیشتر نسبت به نسل قبلی عرضه شود.
  • Galaxy Z Flip 6 (Galaxy Z Flip6): نسل جدید گوشی تاشو سامسونگ که احتمالاً نسبت به نسل قبل پیشرفت هایی در طراحی و مشخصات فنی خواهد داشت.
  • Galaxy Z Fold 6 Ultra (Galaxy Z Fold6 Ultra) یا Z Fold 6 FE (Galaxy Z Fold6 FE): امکان معرفی نسخه های Ultra (با صفحه نمایش بزرگتر و سخت افزار قدرتمندتر) و FE (نسخه مقرون به صرفه) گوشی تاشو پرچمدار سامسونگ وجود دارد.
  • Galaxy Z Flip 6 FE: مشابه سری Fold، سامسونگ همچنین می‌تواند نسخه FE کوچک‌ترین گوشی تاشو خود را معرفی کند که احتمالاً مقرون به صرفه است.
  • سری Galaxy Watch 7 (Galaxy Watch7): انتظار می‌رود نسل جدید ساعت‌های هوشمند سامسونگ دارای ویژگی‌های پیشرفته‌تر سلامت و تناسب اندام و عمر باتری بهتر باشد.
  • ایرپادهای جدید سامسونگ: حداقل یک مدل جدید از ایرپادهای سامسونگ در این رویداد رونمایی خواهد شد، اما جزئیات بیشتری در حال حاضر در دسترس نیست.
  • حلقه کهکشان: حلقه هوشمند سامسونگ که پیش از این معرفی شده بود را می توان به طور کامل در این رویداد معرفی کرد.

اگرچه هنوز زمان زیادی تا رویداد Unpacked باقی مانده و ممکن است برنامه های سامسونگ تغییر کند، اما با توجه به شایعات فعلی به نظر می رسد در این رویداد شاهد معرفی و ارائه بسیاری از محصولات جدید سامسونگ باشیم که بخش مهمی است. که نسل جدید گوشی های تاشو و ساعت های هوشمند این شرکت هستند. اگر شما نیز علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات هستید، حتماً در هفته های آینده بخش اخبار اسمارتک نیوز را زیر نظر داشته باشید، زیرا مطمئناً با نزدیک شدن به Unpacked 2024 اطلاعات بیشتری در مورد آنها منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=244526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.