افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 8 October , 2024
0

سامسونگ به دلیل کاهش سود از سهامداران عذرخواهی می کند

  • کد خبر : 390008
سامسونگ به دلیل کاهش سود از سهامداران عذرخواهی می کند

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیم شرکت Samsung Electronics هشدار داد که درآمد سه ماهه سوم غول فناوری کره جنوبی کمتر از انتظارات بازار خواهد بود و از سهامداران به دلیل عملکرد ناامیدکننده خود عذرخواهی کرد. این در حالی است که این شرکت کره ای در عرضه تراشه های مدرن به انویدیا در بازار در حال […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری تسنیم شرکت Samsung Electronics هشدار داد که درآمد سه ماهه سوم غول فناوری کره جنوبی کمتر از انتظارات بازار خواهد بود و از سهامداران به دلیل عملکرد ناامیدکننده خود عذرخواهی کرد.

این در حالی است که این شرکت کره ای در عرضه تراشه های مدرن به انویدیا در بازار در حال رشد هوش مصنوعی شکست خورده و از رقبای خود عقب افتاده است.

این عذرخواهی نادر بر چالش‌های پیش روی این شرکت تاکید می‌کند، شرکتی که به مدت سه دهه بزرگترین سازنده تراشه‌های حافظه در جهان بوده است، اما با رقابت شدید و فزاینده‌ای برای تراشه‌های اصلی و پیشرفته مواجه است.

سامسونگ گفت که به دلیل تاخیر در تجارت تراشه های هوش مصنوعی خود با یک مشتری اصلی ناشناس آسیب دیده است، در حالی که رقبای چینی عرضه تراشه های معمولی را افزایش داده اند که منجر به کاهش درآمد این شرکت برای فروش تراشه شده است.

بزرگترین سازنده تراشه های حافظه، گوشی های هوشمند و تلویزیون در جهان سود عملیاتی تخمینی خود را 9.1 تریلیون وون (6.78 میلیارد دلار آمریکا) برای سه ماه منتهی به 30 سپتامبر گزارش کرد که پیش بینی سود 10.3 تریلیون وون را پشت سر گذاشت.

این در مقایسه با 2.43 تریلیون وون در مدت مشابه سال قبل و 10.44 تریلیون وون در سه ماهه قبل است.

لی مین هی، تحلیلگر BNK Investment & Securities، گفت: “این دستاوردها در مقایسه با آنچه در ابتدا بسیاری از تحلیلگران انتظار داشتند، شوکه کننده است.”

وی با بیان اینکه سامسونگ در افزایش فروش تراشه های حافظه با پهنای باند بالا (HBM) پشت سر انویدیا قرار دارد، گفت: “انتظار ندارم درآمد آن در سه ماهه جاری بهبود یابد.”

سهام سامسونگ که در سال جاری تاکنون بیش از 20 درصد کاهش داشته است، 1.3 درصد سقوط کرد و عملکرد 0.4 درصدی KOSPI را کاهش داد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=390008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.