افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
7

سامسونگ از مانیتورهای گیمینگ جدید خود در سری ادیسه (Odyssey) رونمایی کرد

  • کد خبر : 14945
سامسونگ از مانیتورهای گیمینگ جدید خود در سری ادیسه (Odyssey) رونمایی کرد

در همان اولین روز از نمایشگاه CES 2023، سامسونگ از چهار مدل مانیتور جدید رونمایی کرد. دو مدل این مانیتورها مانیتورهای مخصوص بازی یا در گیمینگ هستند، یکی برای و عکاسان در نظر گرفته شده آخرین مورد نیز برای مصارف رسانه‌ای مناسب است. پیشرفته ترین مدل بین این چهار مانیتور ، ، Odyssey Neo G9 […]

در همان اولین روز از نمایشگاه CES 2023، سامسونگ از چهار مدل مانیتور جدید رونمایی کرد. دو مدل این مانیتورها مانیتورهای مخصوص بازی یا در گیمینگ هستند، یکی برای و عکاسان در نظر گرفته شده آخرین مورد نیز برای مصارف رسانه‌ای مناسب است.

پیشرفته ترین مدل بین این چهار مانیتور ، ، Odyssey Neo G9 (G95nc) نام دارای پنل 57 اینچی Lcd با نسبت تصویر 32 به 9 است. رزولوشن این نمایشگر 7680 در 2160 می‌باشد و مانند این است که دو مانیتور 4k uhd را در کنار قرار داده‌اند! نرخ تازه‌سازی مانیتور فوق پیشرفته نیز 240 هرتز است و در هر یک میلیون پیکسل را نوسازی می‌دهد می‌دهد!

مانیتور گیمینگ Odyssey Neo G9

مجموعه‌های مجموعه‌ای از رزولوشن و نرخ تازه‌سازی، از رابط Displayport 2.1 (UHBR13.5) در دنیا ساخته شده است که پهنای باندی معادل 54 گیگابیت بر زمین است، یعنی تقریباً برابر با پهنای باند کانکتورهای کانکتورهای کانکتورهای کانکتورهای کانکتورهای کانکتورهای کانکتورهای . تنها دستگاه هایی در حال حاضر از این نوظهور استاندارد می سازند، کارت گرافیک های گرافیکی نوظهور نوظهور نوظهور استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد استاندارد جدید Displayport 2.1 همچنین بدون تلفات جریان نمایشگر پشتیبانی می‌کند دید و درجه بالاتر از حالت عادی را در حالت فعال می‌کند.

این نمایشگر انحنای انحنای 1000R است و از نور پس مینی مینی LED با لایه و گواهی VESA Display HDR 1000 استفاده می‌کند. سامسونگ همچنین به انعکاس نور از پوشش مات برای نمایشگر خود استفاده کرده است.

مانیتور گیمینگ Odyssey OLED G9

Odyssey OLED G9 (G95SC) Odyssey OLED G9 (G95SC) نام دارد. این مدل پنل اولد 49 اینچی با نسبت تصویر 32 به 9 است و وضوح 5120 در 1440 پیکسل (معادل دو نمایشگر 1440 در کنار هم) و نرخ تازه سازی 240 هرتز را می کند. DisplayPort 2.1 نیست.

این پنل یک لایه نقطه کوانتومی برای بهبود رنگ می‌باشد و ادعای سامسونگ می‌کند یک نمایشگر نمایشگر rgb واقعی است. بنابراین، قادر خواهد بود آرایه‌های زیرپیکسلی زیرپیکسلی استاندارد را نشان دهد که معمولاً در نمایشگرهای اول مرسوم است. از آنجایی پنل این نمایشگر از نوع اولد اولد اولد اولد اولد اولد اولد اولد اولد دارای کاهش نور محلی برای پیکسل، رنگ مشکی واقعی و زمان پاسخگویی نزدیک به 0.1 میلی متر ثانیه.

Odyssey Oled G9 شامل برنامه‌هایی نت‌فلیکس، یوتیوب و پرایم ویدیو می‌تواند بدون اتصال به رایانه‌های دیگر تماشا کند. همچنین از Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce Now نیز از طریق پلتفرم داخلی Gaming Hub پشتیبانی می‌کند.

مانیتور ViewFinity S9

مدل بعدی برای تامین کنندگان محتوا و افراد خلاق ساخته شده است. ViewFinity S9 (S90PC) این مانیتور دارای پنل 27 اینچی LCD با وضوح 5K یعنی 5120 در 2880 پیکسل (چهار برابر 1440p) است و ادعا می‌کند می‌کند 99 درصد از فضای رنگی dci-p3 را پوشش می‌دهد. همچنین، دقت رنگ این مدل به صورت Delta e ≦ 2 می باشد که در اینجا نشان دهنده انحراف از رنگ واقعی است و و و و توسط چشم انسان غیرقابل غیرقابل تشخیص تشخیص).

این مانیتور یک ویژگی مدیریت رنگ داخلی را می‌توان با گوشی هوشمند و برنامه کالیبراسیون سامسونگ را مهیا می‌کند. هر چند بار پیشنهاد می‌شود طراحان حرفه‌ای روی ابزار کالیبراسیون سخت‌افزاری واقعی سرمایه‌گذاری. به علاوه، این پنل به طور پیش فرض دارای روکش مات است.

Viewfinity S9 دارای اتصالات usb-c و تاندربولت 4 است که برای استفاده از کامپیوترهای مک و آیپد پرو ایده آل می‌کند. پورت‌های اضافی آن می‌تواند امکان اتصال لوازم جانبی و همچنین دوربین 4K SlimFit را دیگر فراهم کند. ابزارهای داخلی Samsung Smart Hub دارای برنامه‌هایی مانند Google Meet است که بدون اتصال به رایانه از آن‌ها استفاده می‌کند.

مانیتور هوشمند مانیتور M8

در نهایت، مانیتور هوشمند و 27 اینچی Smart Monitor M8 (M80C) را شاهد هستیم که با پنل 32 اینچی 4K تشسلی این مانیتور برنامه‌های پخش رسانه داخلی بوده و همچنین ابزار Smartthings Hub را برای دستگاه‌های خانگی هوشمند دارا می‌باشد. این مدل اساساً به عنوان یک تلویزیون عمل می‌کند و تنها ویژگی‌های تیونر تلوردیز.

قیمت و زمان عرضه هر چهار مدل متعاقباً اعلام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=14945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.