افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

سامان فلاح و سنگین ترین فشار زندگی را تجربه کنید.

  • کد خبر : 404281
سامان فلاح و سنگین ترین فشار زندگی را تجربه کنید.

آفتاب نیوز: سامان فلاح مدافع جوان استقلال پس از پیوستن به استقلال شرایط سختی را در دوران فوتبالش پشت سر می گذارد و با عملکردی که مقابل ذوب آهن ارائه کرد در آستانه انتقادات تند قرار گرفت و حتی شک و شبهه ایجاد کرد، درست است؟ آیا او لیاقت حضور در ترکیب اصلی استقلال را […]

آفتاب نیوز:

سامان فلاح مدافع جوان استقلال پس از پیوستن به استقلال شرایط سختی را در دوران فوتبالش پشت سر می گذارد و با عملکردی که مقابل ذوب آهن ارائه کرد در آستانه انتقادات تند قرار گرفت و حتی شک و شبهه ایجاد کرد، درست است؟ آیا او لیاقت حضور در ترکیب اصلی استقلال را دارد یا هنوز جای کار و پیشرفت بیشتر در این تیم وجود دارد؟

سامان فلاح با 4 فصل حضور در لیگ برتر، کاپیتانی پیکان و تیم ملی امید، حضور در تیم بزرگسالان ایران و همچنین 19 بازی ثابت با پیراهن گل گهر سیرجان وارد استقلال شد و همه چیز برای آن لازم بود. بازیکن جوانی برای درخشش در تیمی بزرگ و مدعی آماده بود، اما با چالشی روبروست که سال هاست تجربه نکرده و در شرایط سختی قرار می گیرد.

فلاح در شرایطی به ترکیب اصلی استقلال آمد که مدافعان توانمندی در این تیم حضور داشتند و از بازی استقلال خوزستان به ترکیب اصلی اضافه شد، 7 بازی منظم در تیم استقلال، یک بازی به عنوان بازیکن تعویضی، 10 گل به ثمر رساند. و تنها یک کلین شیت مقابل الغرافه حاصل حضورش در آبی پوشان.

سامان پس از حضور در لیست تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا از اردوی تیم ملی خارج شد و شرایط سنی برای حضور در تیم ملی را ندارد و برای دوباره به دست آوردن ملی پوشان باید در استقلال بیشتر بدرخشد پیراهن و بعد از عملکرد ضعیفش مقابل ذوب آهن مورد انتقاد قرار گرفته و باید با تجربه سال های اخیر و قدرت روحی که به کار می برد از شرایط فعلی خارج شود. این می تواند شروع جدیدی برای این بازیکن جوان باشد و محیط جدیدی را تجربه کند.

خارج شدن از شرایط فعلی و ثبت خاطرات شیرین لازمه مسیر فوتبال فلاح است، ذهنیت منفی هواداران در تیم های هواداری شرایطی را به وجود می آورد که کوچکترین اشتباهات بزرگ شده و حساسیت ایجاد می شود، فلاح با ذهنیت جذب استقلال شد. ستاره ای جوان و آینده دار و هواداران حضور او را به فال نیک گرفتند، او برای حفظ این ذهنیت در بین هواداران استقلال نیاز به عملکردی استاندارد در دیدار مقابل نصر دارد و ستارگان جهانی این تیم یک شانس است. که می تواند سامان و استقلال را همزمان از فشار و انتقاد راحت کند!

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.