افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
1

سامانه «سیستم پیشنهادات» راه اندازی شد

  • کد خبر : 411598
سامانه «سیستم پیشنهادات» راه اندازی شد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سامانه «سامانه پیشنهادی ایثارگران» با هدف ایجاد و تقویت ارتباط دو سویه بین «بنیاد شهید و امور ایثارگران» و «جامعه ایثارگران» راه اندازی شد. کشور.” آفتاب نیوز: سردار یعقوب سلیمانی با اشاره به لزوم اجرای طرح «سامانه پیشنهاد ایثارگران» گفت: با توجه به اهمیت ایجاد […]

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: سامانه «سامانه پیشنهادی ایثارگران» با هدف ایجاد و تقویت ارتباط دو سویه بین «بنیاد شهید و امور ایثارگران» و «جامعه ایثارگران» راه اندازی شد. کشور.”

آفتاب نیوز:

سردار یعقوب سلیمانی با اشاره به لزوم اجرای طرح «سامانه پیشنهاد ایثارگران» گفت: با توجه به اهمیت ایجاد مدیریت مشارکتی و استفاده از نظرات کارشناسان جامعه هدف در حوزه قوانین و مقررات، «سامانه پیشنهادی ایثارگران» در دستور کار قرار گرفت. این سامانه برای تصمیم گیری و تصمیم گیری در سایت تخصصی نوید شهید راه اندازی شد.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استقرار مدیریت مشارکتی با بسیج ظرفیت های ایثارگران، نخبگان و نهادهای ایثارگر را از اولویت های بنیاد شهید و امور ایثارگران برشمرد و افزود: خانواده معظم شهدا. شهدا یکی از پیشگامان و پیشگامان توسعه جمهوری اسلامی ایران است. توسعه پایدار کشور، تحقق اهداف ابلاغی مرحله دوم انقلاب اسلامی و برنامه هفتم توسعه اجازه نخواهد داد. بدون اقدام و استقرار این گروه در کشور محقق شود.

سردار سلیمانی، بنیاد شهید و امور ایثارگران را نهادی مسئول، شفاف و مقدس دانست و تصریح کرد: شبکه های مردمی و تشکل های ایثارگر می توانند با تصمیم گیری و مشارکت و ایفای نقش موثر در خدمات رسانی، تبدیل به یک تشکل بلورین خدمتگزار و تعالی شوند این موسسه ایجاد کند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران بر بررسی مشکلات، رسیدگی به مشکلات و ارائه راهکار توسط جامعه ایثارگران تاکید کرد و تصریح کرد: نظارت و پایش بنیاد باید توسط ایثارگران و ایثارگران انجام شود. ارائه خدمات به این عزیزان با مشارکت و تمرکز نظرات و نیازهای آنان باید جامعه ایثارگران تشکیل شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.