افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

سامانه برق رسانی 84 مرکز مخابراتی خوزستان نوسازی شد

  • کد خبر : 215823
سامانه برق رسانی 84 مرکز مخابراتی خوزستان نوسازی شد

به گزارش رکنا از خوزستان؛ رحیم فلاح زاده اظهار داشت: با توجه به توسعه زیرساخت ها و امکان افزایش ظرفیت مخابراتی، در 53 مرکز تلفن کم ظرفیت در روستاهای استان و در 6 مرکز پرظرفیت مخابرات شهری از جمله مراکز شهدا توسط اندیمشک، امام خمینی (ره) ) ایذه، امام خمینی (ره) باوی، چمران سوسنگرد، المهدی […]

به گزارش رکنا از خوزستان؛ رحیم فلاح زاده اظهار داشت: با توجه به توسعه زیرساخت ها و امکان افزایش ظرفیت مخابراتی، در 53 مرکز تلفن کم ظرفیت در روستاهای استان و در 6 مرکز پرظرفیت مخابرات شهری از جمله مراکز شهدا توسط اندیمشک، امام خمینی (ره) ) ایذه، امام خمینی (ره) باوی، چمران سوسنگرد، المهدی شوشتر و ولیعصر لالی 144 سلول باتری منبع تغذیه و همچنین سیستم های سنگی یکسو کننده منبع تغذیه جدید در 14 ظرفیت کم و بالا. مراکز استان بر حسب نیاز و بر اساس برنامه مدون با هدف توسعه و حفظ ارتباطات مخابراتی در ایام انتخابات. در آینده با تلاش و نظارت کارشناسان تامین برق شبکه مخابرات منطقه خوزستان نصب و راه اندازی شد. و تقویت شد.

وی افزود: همچنین در راستای تامین پایداری مخابرات در ایام انتخابات و در راستای اجرای طرح 5G، در رابطه با تامین زیرساخت های برق در 11 مرکز مخابراتی از جمله امام خمینی (ره) باغملک، دانش شوش. ، فردوسی دزفول، گلستان، ملت، علامه، شهید رجایی و مجتمع فنی اداری اهواز، آزادی و شهید روغنی آزادگان اندیمشک و شهید قنواتی و طالقانی ماهشهر وارد عمل شدند و این تیم ها راه اندازی شدند.

فلاح زاده تصریح کرد: با نصب و پیکربندی سیستم های تغذیه، تعویض تجهیزات جدید و افزایش ظرفیت رک ها، پایداری ارتباطات مخابراتی و توسعه شبکه های ثابت و سیار در این مراکز محقق شد و دیتا و رک های مونتاژ شده نیز بهینه شدند. . و در سایر مراکز مورد استفاده قرار گرفت.

عضو کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات خوزستان گفت: با توجه به اینکه مخابرات در روز انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در اسفندماه سال جاری وظیفه تامین مخابرات را بر عهده دارد، یکی از اهداف بهینه سازی همچنین امکان ارائه خدمات بهینه و توسعه متوازن خدمات مخابراتی و همچنین بهینه سازی، توسعه شبکه های ثابت، موبایل و دیتا، ارائه و ترویج فناوری های جدید و همگامی با پیشرفت تکنولوژی در این مراکز ارائه می شود که سایت های موبایلی ارائه می کنند. . و صرفه جویی در انرژی برای حفظ ارتباطات در روز انتخابات.

وی گفت: رک رکتیفایر منبع تغذیه تجهیزاتی است که ماژول های شارژ روی آن نصب شده و برق AC شهر را به برق مورد نیاز سیستم های مخابراتی 48 آمپر DC تبدیل می کند.

فلاح زاده با اشاره به تلاش مستمر و مستمر مخابرات خوزستان برای اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای پایداری مخابرات، از تمامی همکاران و خانواده های آنان برای شرکت در انتخابات دعوت کرد و ابراز امیدواری کرد با حضور پرشور نمایندگان مجلس در انتخابات، رهبران و کارشناسان مجلس شورای اسلامی بار دیگر برای شکست دشمن حماسه می آفریند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.