افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

سامانه بارشی به سمت اصفهان/احتمال بارش برف در پاییز – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 406044
سامانه بارشی به سمت اصفهان/احتمال بارش برف در پاییز – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار تراز زرد زمانی صادر می شود که وقوع یک پدیده جوی باعث اختلال در سفر و کارهای روزمره شود. هشدار زرد برای اطلاع رسانی به مردم و آماده سازی آنها برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول صادر می شود. همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در […]

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار تراز زرد زمانی صادر می شود که وقوع یک پدیده جوی باعث اختلال در سفر و کارهای روزمره شود. هشدار زرد برای اطلاع رسانی به مردم و آماده سازی آنها برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول صادر می شود. همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این اطلاعیه‌ها قرار می‌گیرند تا در صورت لزوم اقدام کنند.

بر این اساس اداره کل هواشناسی اصفهان ساعتی پیش با صدور اخطاریه ای در سطح زرد اعلام کرد که از سه شنبه شب تا صبح فردا چهارشنبه احتمال بارش پراکنده باران و برف در مناطق شرقی و تا حدودی وجود دارد ، بخش های مرکزی استان. .

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی اصفهان از بعدازظهر پنجشنبه تا صبح جمعه بارش شدید باران و در ارتفاعات و مناطق سردسیر غربی استان بارش برف و مه پیش بینی می شود.

فعالیت سامانه بارشی در روز پنجشنبه 12 آبان در تمامی مناطق استان به ویژه شهر اصفهان. پسر بچه میان دشت، چادگان، خوانسار، گریه کن (صاحبان) فریدونشهرگلپایگان، آران و بیدگل، اردستان، انارک، بادسمیرم، چوپانان، خمینی شهر، خوردن و کویر، متن، شوک (دولت آباد)، زواره، کاشان، کبوتر آباد، کهپایه، مهاباد، مورچه تو خوردیشاهین شهر و میمه، نایین، نجف آباد، نطنز، گله، نسخهشامل متبرکین و شبانان می شود.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به لغزندگی معابر، یخبندان در مناطق کوهستانی و سردسیر، خسارت احتمالی سازه های سبک و ناپایدار، مه آلود بودن هوا و کاهش دید ناشی از فعالیت سامانه بارشی طی 72 ساعت آینده هشدار داد وی همچنین به هموطنان توصیه کرد در تردد در جاده ها و معابر احتیاط کرده و تجهیزات زمستانی لازم را به همراه داشته باشند.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نیز بر لزوم برداشت محصولات حساس زراعی و باغی و انتقال آن به انبارهای استاندارد، تقویت سازه های سبک و ناپایدار و آماده سازی دستگاه های اجرایی تاکید کرد. z تاکید بر جلوگیری از خسارات احتمالی ناشی از رویدادهای جوی شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406044

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.