افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

سامانه بارشی به آذربایجان شرقی رسید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 188235
سامانه بارشی به آذربایجان شرقی رسید – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدوار روز جمعه در مصاحبه برو وی در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس آخرین نقشه ها. به دنبال از نظر هواشناسی فعالیت این سامانه بارشی به صورت متناوب تا روز دوشنبه در استان ادامه خواهد داشت و موجب بارش باران و برف و گاهی وزش باد شدید و مه می […]

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد امیدوار روز جمعه در مصاحبه برو وی در جمع خبرنگاران افزود: بر اساس آخرین نقشه ها. به دنبال از نظر هواشناسی فعالیت این سامانه بارشی به صورت متناوب تا روز دوشنبه در استان ادامه خواهد داشت و موجب بارش باران و برف و گاهی وزش باد شدید و مه می شود.

وی گفت: این سامانه تمامی مناطق استان را پوشش می دهد در باره وی گفت: لغزندگی، یخبندان و اختلال در تردد به ویژه در جاده های کوهستانی. آب گرفتگی معابر، احتمال ریزش بهمن و رگبار برف، بروز تندبادهای لحظه ای دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی خواستار احتیاط در تردد جاده ها و مناطق کوهستانی شد. شادی در مصرف حامل های انرژی، حمل تجهیزات ایمنی زمستانی و لباس گرم، اطمینان از سلامت فنی خودرو، آمادگی برای نمک. افشانه و برف روبی به خصوص در جاده های کوهستانی و لغو سفرها و فعالیت های غیر ضروری کوهنوردی.

امیدوار وی ادامه داد: با توجه به احتمال سقوط یا پرتاب اشیا و آسیب به سازه های سبک در اثر وزش باد شدید لحظه ای، لازم است سازه های سبک مقاوم سازی شود و خودروها در کنار درختان فرسوده پارک نشوند.

وی یادآور شد: تا پایان امروز هوای استان نسبتاً پایدار بوده و در برخی مناطق شاهد رگبار برف خواهیم بود.

آذربایجان شرقی منطقه ای سرد و کوهستانی و از نظر تقسیمات اقلیمی است قسمتی از منطقه ای نیمه خشک محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.