افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

ساماندهی ورودی غربی شهر بندرعباس آغاز شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 402529
ساماندهی ورودی غربی شهر بندرعباس آغاز شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعدازظهر شنبه طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، عیسی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس و مهدی موعود. نوبانی شهردار بندرعباس، عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی غربی بندرعباس حدفاصل میدان سایت تا میدان شهید باهنر بندرعباس آغاز شد. مهدی دوستی در این مراسم گفت: بلیت چهره شهرها و استان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، بعدازظهر شنبه طی مراسمی با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، عیسی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس و مهدی موعود. نوبانی شهردار بندرعباس، عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی غربی بندرعباس حدفاصل میدان سایت تا میدان شهید باهنر بندرعباس آغاز شد.

مهدی دوستی در این مراسم گفت: بلیت چهره شهرها و استان ها در اولین دیدار مردم و میهمانان است، لذا ساماندهی بلیت شهر بندرعباس یکی از نیازها بوده و هست.

وی با بیان اینکه طرح های متعددی برای ساماندهی ورودی های شهر بندرعباس در حال اجراست، تصریح کرد: طرح محوطه سازی فرودگاه بندرعباس به اتمام رسیده و سالنی به مساحت 18 هزار مترمربع ساخته می شود که امیدواریم امسال شروع به کار کنیم.

استاندار هرمزگان با اشاره به آغاز طرح ساماندهی حریم راه آهن بندرعباس گفت: این طرح شامل تکمیل محوطه بیرونی و خیابان ها و همچنین ساماندهی سالن های مسافربری است که به زودی تکمیل می شود.

دوستی ادامه داد: از نظر زمینی با همت شهرداری بندرعباس ساماندهی ورودی شرقی ساماندهی و زیباسازی شده است. از امروز ساماندهی ورودی غربی بندرعباس که نقطه اتصال غرب بندرعباس است. و بندر شهید رجایی به شهرستان.

طبق اعلام مدیر پروژه، طرح ساماندهی ورودی غربی بندرعباس به طول 2 کیلومتر شامل اجرای روسازی، جدول گذاری، اجرای آسفالت و پناهگاه توسط شهرداری بندرعباس در مدت 14 ماه با اعتباری بیش از 102 میلیارد تومان اجرا می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402529

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.