افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

ساماندهی مدارس اتصال در 26 استان کشور

  • کد خبر : 406606
ساماندهی مدارس اتصال در 26 استان کشور

نماینده فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه 1000 مدرسه اتصال در کشور شناسایی شده است، گفت: در اکثر نقاط کشور مدارس اتصال داریم؛ در حال حاضر 1000 مدرسه اتصال در کشور شناسایی شده است. این در حالی است که ساماندهی این مدارس از نظر پراکندگی در 26 استان […]

نماینده فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه 1000 مدرسه اتصال در کشور شناسایی شده است، گفت: در اکثر نقاط کشور مدارس اتصال داریم؛ در حال حاضر 1000 مدرسه اتصال در کشور شناسایی شده است. این در حالی است که ساماندهی این مدارس از نظر پراکندگی در 26 استان در دستور کار قرار دارد.

مجید عبداللهی در گفت وگو با ایسنا. وی با بیان اینکه ساماندهی مدارس مسابقه متناسب با کیفیت فضاهای آموزشی کشور در دستور کار سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور قرار گرفته است، گفت: طرح برگزاری مسابقه مدارس مسابقات در قالب طرح است. طرح شهید پناهی. ، با هدف ساخت دو، سه و چند مدرسه مستقل حضوری در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه کار اجرایی ساماندهی مدارس اتصال در کشور در دستور کار قرار دارد افزود: شریک اصلی و همکار وزارت آموزش و پرورش در این کار، بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است. منابع مرتبط این موضوع از منابع اعتباری تامین می شود که توسط دولت و خیرین حقیقی و حقوقی تامین می شود.

نماینده فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر اینکه هزار مدرسه اتصال در کشور شناسایی شده است، ادامه داد: طرح های فنی و اجرایی ساخت مدارس جایگزین مدارس اتصال در دستور کار قرار دارد. پس از ابلاغ و آغاز عملیات اجرایی کشور به تدریج در حال تکمیل این مدارس و ارائه آموزش است.

عبدالهی با بیان اینکه پیش بینی می شود اکثر این مدارس تا پایان آبان ماه سال جاری به اتمام برسد، گفت: اطلاعات دقیق تا پایان آبان ماه اعلام می شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه های برخی استان ها با تأخیر اندکی همراه است افزود: با تزریق منابع مالی از این استان ها سعی شده تا به میانگین دوره ساماندهی برسد تا اکثریت مدارس اتصال قبل از زمستان ساماندهی شود. فصل و دانش آموزان در محیط مناسب تری برای مطالعه از کاندومینیوم خواهند بود.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه بیشتر نقاط کشور دارای مدارس متصل هستند، اما تمرکز این مدارس در استان های فارس، کهگیلویه و بویار احمد، خراسان رضوی، لرستان است. ، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی بیان کرد: از نظر پراکندگی در 26 استان کشور ساماندهی مدارس مشترک در دستور کار قرار دارد که مراحل پایانی آن در حال انجام است. برای حل کردن

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.