افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

سال آینده بسترهای لازم برای بهره برداری از شرکت توسعه معادن طلای کردستان فراهم می شود.

  • کد خبر : 191967
سال آینده بسترهای لازم برای بهره برداری از شرکت توسعه معادن طلای کردستان فراهم می شود.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین اظهار داشت: در پی جلساتی که با مدیران ارشد شستا در خصوص توسعه سرمایه گذاری های انجام شده در این شرکت برگزار شد. استان کردستان معتقدیم همانند حوزه کشاورزی که یکی […]

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین اظهار داشت: در پی جلساتی که با مدیران ارشد شستا در خصوص توسعه سرمایه گذاری های انجام شده در این شرکت برگزار شد. استان کردستان معتقدیم همانند حوزه کشاورزی که یکی از قطب های برجسته کشور است باید با تغییر نگرش مدیران و دستگاه های کارشناسی سازمان های ذیربط در کردستان تحولات اساسی در این بخش ایجاد کنیم. به سمت حوزه صنعت

وی با اشاره به برکت سفرهای استانی رئیس جمهور به کردستان و توجه ویژه ایشان به پروژه های مشابه احداث کارخانه معدن طلای سقز، افزود: آغاز به کار مجدد دولت سیزدهم در کردستان بسیار مطلوب و با حمایت همه جانبه از این پروژه است. . ، تلاش می کنیم آن را تکمیل کنیم تا بسترهای لازم برای بهره برداری در سال آینده برای شرکت توسعه معادن طلای کردستان فراهم شود.

استاندار کردستان تصریح کرد: توجه ویژه به صنایع پایین دستی یکی از مواردی است که سرمایه گذاران باید به آن توجه کنند چرا که این امر موجب گسترش دامنه اشتغال در منطقه و ایجاد ارزش افزوده می شود.

وی ضمن قدردانی از اقدامات شرکت توسعه معادن طلای کردستان در حوزه مسئولیت های اجتماعی، اجرای زیرساخت ها و مسائل کلان در سطح شهرستان و استان را در این راه خواستار شد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صدر تامین نیز در این جلسه اظهار داشت: شرکت توسعه معادن طلای کردستان یکی از زیرمجموعه های شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (تاسیکو) و وابسته به شستا است که از سال 1392 در استان کردستان فعالیت می کند. طراحی، ساخت و بهره برداری از معادن طلا و فلزات گرانبها در منطقه سقز ایجاد شده است.

امیرحسین نادری افزود: پروژه احداث کارخانه معدن طلا در سقز با سرمایه گذاری 65 میلیون دلاری با هدف تولید 500 کیلوگرم شمش طلا در سال در آذر ماه 1401 و پس از تصویب رئیس جمهور کلید خورد. طبق برنامه ریزی های انجام شده تا پایان سال جاری سال آینده به بهره برداری می رسد و تامین این کارخانه از معدن طلای قلقله با ذخیره قطعی 30 میلیون تن سنگ معدن انجام می شود.

وی تاکید کرد: این پروژه بزرگترین پروژه طلای اقلیم کردستان به عنوان پروژه پیشران اقتصاد استان کردستان خواهد بود و بیش از 500 شغل مستقیم و غیرمستقیم برای مردم این منطقه ایجاد می کند.

در این جلسه مدیرعامل هلدینگ صدارتامین به تشریح وضعیت فعلی پروژه پرداخت و اظهار داشت: قسمت مهندسی اصلی کار انجام شده و تا دو ماه آینده سفارش تجهیزات اصلی خط تولید کارخانه انجام خواهد شد. تکمیل شده است و در زمان باقیمانده از لحظه ثبت سفارش تا تحویل تجهیزات خط تولید کارخانه، سازه ها و سکوهای لازم برای نصب آن اجرا خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=191967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.