افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

سالانه دو میلیون جلد کتاب درسی در زنجان توزیع می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 344747
سالانه دو میلیون جلد کتاب درسی در زنجان توزیع می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اتخاذ شده است، افزود: یکی از دغدغه های همیشگی این اداره کل در آن زمان، بازگشایی است. مدارس مربوط به تامین نیروی انسانی است و خوشبختانه […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی اسماعیلی بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه برنامه ریزی لازم برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اتخاذ شده است، افزود: یکی از دغدغه های همیشگی این اداره کل در آن زمان، بازگشایی است. مدارس مربوط به تامین نیروی انسانی است و خوشبختانه امسال نسبت به سال گذشته وضعیت بهتری داریم.

وی با تاکید بر اینکه از اوایل مهرماه امسال معلمان به صورت کامل در کلاس های درس حضور خواهند داشت، گفت: علاوه بر تامین نیروی انسانی، مشکل خاصی در تامین فضاهای آموزشی و از همه مهمتر تهیه و توزیع کتاب های درسی و هر ساله وجود ندارد. 2 میلیون جلد کتاب درسی بین دانش آموزان استان زنجان توزیع می شود.

این مسئول در خصوص نحوه و زمان بندی توزیع کتب درسی در مدارس زنجان برای سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: قرار است توزیع کتب در مدارس استان برای سال تحصیلی جدید از 27 شهریورماه سال جاری آغاز شود طبق برنامه انجام شده و مقدمات انجام شده است. ما می خواهیم کتاب های درسی هر چه سریعتر به دست دانش آموزان برسد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه یکی دیگر از دغدغه های این اداره کل در زمان بازگشایی مدارس، تامین فضاهای آموزشی است که خوشبختانه امسال کمتر با این دغدغه مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: : امسال علاوه بر فضاهای آموزشی، بیش از 70 کلاس درس جدید را نیز از نمایندگی نوسازی مدارس استان برای سال تحصیلی جدید دریافت خواهیم کرد.

اسماعیلی تعداد دانش آموزان ورودی به مدارس استان در سال تحصیلی را بیش از 223 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی عنوان کرد و افزود: از این تعداد دانش آموزی که قرار است در سال تحصیلی جدید وارد مدارس استان شوند، حدود 20 هزار دانش آموز جزو کلاس اولی ها محسوب می شوند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=344747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.