افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

ساعت کاری ادارات شهر اصفهان اصلاح و هزینه سرویس مدارس 35 درصد افزایش یافت.

  • کد خبر : 370643
ساعت کاری ادارات شهر اصفهان اصلاح و هزینه سرویس مدارس 35 درصد افزایش یافت.

به گزارش رکنا از اصفهان، مهران زینلیان در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به بررسی آخرین وضعیت ترافیکی جاده های اصلی و پرتردد برای ارتقای ایمنی جاده های دانش آموزان، اظهار کرد: بررسی دقیق و کارشناسی شده است. گزارشی از اقدامات انجام شده و موارد در این جلسه ارائه شد. الزام تسریع در […]

به گزارش رکنا از اصفهان، مهران زینلیان در حاشیه جلسه شورای ترافیک استان با اشاره به بررسی آخرین وضعیت ترافیکی جاده های اصلی و پرتردد برای ارتقای ایمنی جاده های دانش آموزان، اظهار کرد: بررسی دقیق و کارشناسی شده است. گزارشی از اقدامات انجام شده و موارد در این جلسه ارائه شد. الزام تسریع در تردد دانشجویان و دانشجویان مطرح شد و نظرات اعضا مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا طرح افزایش ساعت کاری ادارات که از سوی دستگاه ها و نهادهای ذیربط به شورای ترافیک استان ارائه شده بود مورد بررسی قرار گرفت و ادارات کلانشهر اصفهان از آغاز دانشگاه جدید یک ساعت تمدید شد. سال به منظور تسریع در عبور و مرور دانش آموزان و تسهیل در تردد والدین شاغل موافقت شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: در خصوص زمان شروع مدارس نیز مقرر شد; اداره کل آموزش و پرورش استان باید طوری برنامه ریزی کند که کمترین تداخل را در ترافیک شاهد باشیم.

دکتر زینلیان افزود: به منظور استفاده بهینه از زمان و عدم ایجاد ترافیک در مسیرهای منتهی به مدارس، مقرر شد از فضای باز و حیاط مدارس به منظور پارکینگ برای سوار و پیاده شدن دانش آموزان استفاده شود هماهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه گزارشی از سازمان تاکسیرانی، اتوبوس و قطار شهری اصفهان از آمادگی های پیش بینی شده برای روزهای نخست سال تحصیلی جدید ارائه شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به شبهات مطرح شده در خصوص افزایش شهریه سرویس مدارس، بر اساس گزارش سازمان تاکسیرانی شهر اصفهان، حداکثر 35 درصد افزایش شهریه مدارس اعلام شد.

دکتر زینلیان افزود: البته در بسیاری از مدارس اصفهان اجاره بها کمتر از 35 درصد است.

وی در پایان افزود: آخرین وضعیت تقاطع پیشنهادی شهرداری اصفهان در محله حصه نیز بررسی و تصمیمات لازم برای اجرای تقاطع با کمترین بار ترافیکی در زمان اجرا برای شهروندان اتخاذ شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370643

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.