افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

ساعت مخصوص با توپ طلا.

  • کد خبر : 368535
ساعت مخصوص با توپ طلا.

آفتاب نیوز: بنزما امسال برای تیم الاتحاد بازی می کند و امیدوار است بتواند در فصل جدید روزهای نه چندان خوبی را که در فصل گذشته در لیگ فوتبال عربستان سپری کرد، جبران کند و به این تیم در رسیدن به اهدافش در لیگ کمک کند. . برای آنها موثر به نظر می رسد. در […]

آفتاب نیوز:

بنزما امسال برای تیم الاتحاد بازی می کند و امیدوار است بتواند در فصل جدید روزهای نه چندان خوبی را که در فصل گذشته در لیگ فوتبال عربستان سپری کرد، جبران کند و به این تیم در رسیدن به اهدافش در لیگ کمک کند. . برای آنها موثر به نظر می رسد.

در بازار نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و با پایان یافتن قراردادش با رئال مادرید، این ستاره فرانسوی تصمیم گرفت به حضور خود در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو پایان دهد و پیشنهاد عظیم و باورنکردنی اتحاد را برای بازی با پیراهن این تیم پذیرفت. بسیاری را شگفت زده کرد

او به تازگی برنده توپ طلای باارزش شده بود و خیلی ها انتظار داشتند حداقل یک فصل دیگر قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند اما در نهایت این اتفاق نیفتاد تا بتواند به موج بزرگ بازیکنان مهاجر به عربستان بپیوندد. لیگ.

بنزما در این مدت بارها با انتشار تصاویر متفاوتی از توپ طلای خود در مقاطع مختلف نشان داده است که این جایزه برای او اهمیت ویژه ای دارد و او آن را بسیار دوست دارد و اکنون تصویری از ساعت او منتشر شده است. منتشر شده است. با توپ طلا حتی در بالای آن قابل مشاهده است.

این ساعت زیبا که طراحی خاصی دارد مشخصا مخصوص او طراحی و تولید شده است و کاربران در شبکه های اجتماعی مدعی شده اند که این بازیکن برای خرید آن هزینه گزافی پرداخته است به همین دلیل این بار توپ طلای خود را به نمایش گذاشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.