افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
2

سازمان های مدافع حقوق بشر کارایی خود را از دست داده اند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 146727
سازمان های مدافع حقوق بشر کارایی خود را از دست داده اند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به روسیه سفر کرده است با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفتگو کرد. رئیس جمهور کشورمان در این دیدار با بیان اینکه بر اساس سیاست همسایگی قطعاً مذاکرات ما می تواند پیشرفت کند، گفت: ایران و روسیه در زمینه انرژی، کشاورزی و […]

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور که به روسیه سفر کرده است با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور کشورمان در این دیدار با بیان اینکه بر اساس سیاست همسایگی قطعاً مذاکرات ما می تواند پیشرفت کند، گفت: ایران و روسیه در زمینه انرژی، کشاورزی و کار محوری، دانش و اقدامات بهتر همکاری های خوبی دارند. می توان گرفت. به نفع هر دو کشور و دولت گرفته شود.

وی تاکید کرد: آنچه امروز بشریت از آن رنج می برد یکجانبه گرایی و نظام ناعادلانه جهانی است که نمود آن را در غزه می توان دید.

رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه در فلسطین رخ می دهد نسل کشی و جنایت علیه بشریت است و باعث تأسف است که بیش از 5 هزار کودک توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

وی تصریح کرد: جنایت رژیم صهیونیستی در غزه از حمایت آمریکا و کشورهای غربی برخوردار است و مایه تاسف است که سازمان ها و سازمان های بین المللی خواستار حقوق بشر کارآمدی خود را از دست داده اند.

رئیسی با بیان اینکه فلسطین یکی از محورهای مذاکرات ایران و روسیه است، گفت: غزه سرزمینی است که هر ده دقیقه یک کودک در آن شهید می شود، بنابراین باید هر چه زودتر این بمباران ها متوقف شود و باید در این زمینه اقدام کنیم. توجه. . باید به دنبال راه حلی سریع و فوری بود.

رئیس جمهور روسیه در ادامه گفت: ما مهم می دانیم که در مورد مسائل منطقه ای به ویژه فلسطین گفتگو کنیم.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، امضای قرارداد تجارت آزاد با جمهوری اسلامی ایران با کمیسیون اقتصادی اوراسیا در برنامه روسیه قرار دارد.

پوتین گفت: زمانی که بر فراز آسمان ایران پرواز می کردم، می خواستم برای دیدار با شما فرود بیایم، اما به من اطلاع دادند که جناب عالی می خواهید به روسیه سفر کنید.

رئیس جمهور روسیه تاکید کرد: البته. روابط دو کشور به خوبی در حال توسعه است. اگر به رهبر انقلاب اسلامی ایران درود بفرستید سپاسگزار خواهم بود زیرا ایشان از روابط ما حمایت می کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=146727

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.