افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

سازمان نوسازی مدارس مجبور به تایید فنی مدارس غیردولتی شد

  • کد خبر : 167580
سازمان نوسازی مدارس مجبور به تایید فنی مدارس غیردولتی شد

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیمدر دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه 20 دی). در این جلسه وکلای ملت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با اصلاح ماده 15 طرح مذکور از مجموع 231 نماینده حاضر در جلسه علنی با 184 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع موافقت کردند. […]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیمدر دستور کار نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه 20 دی).

در این جلسه وکلای ملت پس از استماع نظرات موافقان و مخالفان با اصلاح ماده 15 طرح مذکور از مجموع 231 نماینده حاضر در جلسه علنی با 184 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع موافقت کردند.

بر اساس ماده (15) اصلاحی، تبصره ای به شرح ذیل به عنوان تبصره (2) به ماده (31) قانون الحاق و شماره تبصره فعلی آن به (1) اصلاح می شود.

تبصره 2 بیان می کند: تایید فنی استحکام و ظرفیت ساخت مدارس غیردولتی و مراکز آموزشی و پرورشی توسط سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با استفاده از ظرفیت مهندسین مشاور دارای گواهینامه صلاحیت سازمان برنامه و بودجه کشور و مصوب سازمان نوسازی و توسعه کشور. و مدارس کشور مجهز است. وزارت آموزش و پرورش موظف است ظرف مدت پنج سال با اعمال ضوابط، استانداردهای فضایی و تجهیزات مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی موجود اعم از مالکیتی و استیجاری اقدام کند. همچنین رئیس مرکز، اداره ارزشیابی و تضمین کیفیت آموزش و پرورش و معاون تربیت بدنی و سلامت، معاون آموزش ابتدایی و متوسطه در شورای برنامه ریزی و نظارت مرکزی و شورای استان با رعایت بندهایی یک و دو به ماده چهار این قانون اضافه می شود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.