افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

سازمان منطقه آزاد ارس به تکمیل تصفیه خانه جلفا کمک می کند

  • کد خبر : 132971
سازمان منطقه آزاد ارس به تکمیل تصفیه خانه جلفا کمک می کند

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در راستای هدف تکمیل تصفیه خانه شهر جلفا و پایان بیش از یک دهه انتظار ساکنان، معاون هماهنگ کننده معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از این پروژه در ارس بازدید کرد. زکری با بیان اینکه تصفیه خانه شهرستان جلفا […]

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، در راستای هدف تکمیل تصفیه خانه شهر جلفا و پایان بیش از یک دهه انتظار ساکنان، معاون هماهنگ کننده معاونت عمرانی استانداری آذربایجان شرقی از این پروژه در ارس بازدید کرد.

زکری با بیان اینکه تصفیه خانه شهرستان جلفا از سال 1386 با پیشرفت فیزیکی 87 درصدی در حال ساخت است، تصریح کرد: در دور اول سفر رئیس جمهور به استان آذربایجان شرقی 800 هزار میلیون ریال برای تکمیل این تصفیه خانه هزینه شد. . که 570 میلیارد ریال آن به تکمیل پروژه تزریق اختصاص دارد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات اخیر برای تکمیل این پروژه مقرر شد سازمان منطقه آزاد ارس نیز به شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی برای تسریع در روند اجرا کمک کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی یادآور شد: علاوه بر تکمیل تصفیه خانه جلفا، 6.5 کیلومتر خط انتقال به مخزن 2000 مترمکعبی و ایستگاه پمپاژ باید احداث شود و از این نظر توافقات خوبی بین شرکت آب منطقه ای استان آذربایجان شرقی و سازمان منطقه وجود دارد. آزاد ارس به این نتیجه رسید که انتظار داریم این توافق منجر به تکمیل تصفیه خانه و تکمیل خط انتقال تا پایان شهریور 1403 شود.

وی در خاتمه با تشریح اهمیت تکمیل این تصفیه خانه گفت: این تصفیه خانه در دراز مدت نه تنها آب شرب جلفا، بلکه آب شرب شهر هادیشهر و روستاهای اطراف را نیز تامین می کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=132971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.