افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

سازمان ملل متحد هشدار داد: بیمارستان های غزه فردا تعطیل می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 110142
سازمان ملل متحد هشدار داد: بیمارستان های غزه فردا تعطیل می شود – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، آژانس آنروا اعلام کرد که ذخایر سوخت این آژانس رو به اتمام است. این آژانس هشدار داد که بدون سوخت، آب وجود نخواهد داشت و فعالیت بیمارستان ها و حتی نانوایی ها در غزه متوقف خواهد شد. آنروا اعلام کرد: نیاز به واردات سوخت داریم، در غیر […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، آژانس آنروا اعلام کرد که ذخایر سوخت این آژانس رو به اتمام است.

این آژانس هشدار داد که بدون سوخت، آب وجود نخواهد داشت و فعالیت بیمارستان ها و حتی نانوایی ها در غزه متوقف خواهد شد.

آنروا اعلام کرد: نیاز به واردات سوخت داریم، در غیر این صورت فعالیت های بیمارستانی و امدادی و آبرسانی به مناطق مختلف فردا دچار اختلال می شود.

خبرنگار شبکه المیادین نیز گزارش داد که نگرانی از شیوع بیماری های واگیردار در نوار غزه به دلیل کمبود آب و دارو افزایش یافته است.

از سوی دیگر جنبش حماس اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست جنگی ویرانگر را علیه ساکنان نوار غزه آغاز کرده و با قطع آب و ممانعت از ورود کمک های غذایی و پزشکی، جنگ دیگری را برای کشتن آنها به راه انداخته اند.

این جنبش تاکید کرد: اشغالگران سعی دارند جنگ روانی علیه ملت فلسطین به راه بیندازند. این اقدامات نشان از ناکامی و تلاش او برای بهبود چهره و موقعیت ارتش شکست خورده خود دارد.

حماس تصریح کرد: جلوگیری از ورود نیازهای اولیه انسانی به نوار غزه دومین جنایت علیه بشریت است.

اخیرا وزارت بهداشت فلسطین از افزایش تعداد شهدای غزه در نتیجه حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به 5500 نفر خبر داده است. تاکنون 17000 فلسطینی در این حملات مجروح شده اند.

از سوی دیگر سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین از فلج شدن 12 بیمارستان و 32 مرکز بهداشتی در نوار غزه در نتیجه پایان سوخت لازم برای فعالیت ژنراتورهای بیمارستانی خبر داد. در غزه

وی با اشاره به اینکه 24 بیمارستان در سراسر نوار غزه وجود دارد، افزود: در شرایط فعلی اکثر بیمارستان های غزه با استفاده از آخرین میزان سوخت باقی مانده در حال فعالیت هستند و هر لحظه ممکن است فعالیت آنها متوقف شود.

سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین بر لزوم بازگشایی گذرگاه های غزه برای سوخت مورد نیاز بیمارستان ها تاکید کرد و گفت: در غیر این صورت ارائه خدمات به بیماران و مجروحان غزه بسیار دشوارتر خواهد شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=110142

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.