افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 9 October , 2024
0

سازمان غذا و دارو اسامی مکمل های ورزشی تقلبی را اعلام کرد

  • کد خبر : 391032
سازمان غذا و دارو اسامی مکمل های ورزشی تقلبی را اعلام کرد

به گزارش بازار، قاسم حیدری هنگام اعلام این خبر تاکید کرد: این محصولات از طریق قاچاق وارد کشور می شود و یا در کارگاه های مخفی و بدون مجوز قانونی تولید می شود و متاسفانه این محصولات به راحتی در بازار و حتی در فضای مجازی و بدون هیچ گونه کنترلی به فروش می رسد. […]

به گزارش بازار، قاسم حیدری هنگام اعلام این خبر تاکید کرد: این محصولات از طریق قاچاق وارد کشور می شود و یا در کارگاه های مخفی و بدون مجوز قانونی تولید می شود و متاسفانه این محصولات به راحتی در بازار و حتی در فضای مجازی و بدون هیچ گونه کنترلی به فروش می رسد. در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد که می تواند عواقب جبران ناپذیری برای سلامت مردم داشته باشد.

وی با اشاره به گزارش های متعدد از مصرف این محصولات تقلبی افزود: برخی از این مکمل های ورزشی به ویژه آنهایی که در باشگاه های ورزشی و اینترنتی به فروش می رسند، حاوی مواد مضر و خطرناکی هستند که می تواند سلامت ورزشکاران را به خطر بیندازد.

مدیرکل بازرسی سازمان غذا و دارو همچنین تاکید کرد: همکاری همه جانبه مسئولان ذیربط در سراسر کشور به ویژه معاونت های غذا و داروی دانشگاه های علوم پزشکی برای برخورد با قاچاق کالا و افراد غیر مجاز بسیار ضروری است تولید این مکمل ها؛ لذا انتظار می رود روسای غذا و داروی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی با اهتمام و جدیت بیشتری با انجام بازرسی های دوره ای و ویژه از ورود و توزیع این محصولات غیرمجاز جلوگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی سازمان غذا و دارو، حیدری در پایان سخنان خود لیستی از برندهای تقلبی و غیرمجاز مکمل های ورزشی اعلام شده توسط اتحادیه تولیدکنندگان مکمل های غذایی و غذایی ایران را نام برد: KEVIN LEVRONE، OSTROVIT، APPLIED NUTRITION، SKULL. LABS، MUSCLETECH، USN، MYPROTEIN، GALVANIZE، ZOOMAD LABS، BAD ASS NUTRITION، VIKING FORCE، OLIMP، ALLNUTRITION، EVOGEV، YAMAMOTO، GAT، OPTIMUM NUTRITION، NOWAY PROTEINTYRET, لوازم جانبی حرفه ای، بیوتک MUSCLE PHARM، EVER BUILD، HARD LINE، SFD NUTRITION، QUAMTRAX، MUTANT، BODY ATTACK، BSN، CELLCORE، GNC، ATP، CARE TRAKE، REDCON1، MHP، RC، EVL، RSP، XTEND و از مصرف کنندگان مطلع باشند. محصولات از منابع نامعتبر تهیه می شوند و می توانند خطرات جدی برای سلامتی آنها ایجاد کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=391032

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.