افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
2

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: فروش سهام پرسپولیس و استقلال در 21 آذر – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 154546
سازمان خصوصی سازی اعلام کرد: فروش سهام پرسپولیس و استقلال در 21 آذر – پرسپولیس نیوز

سازمان خصوصی سازی اعلام کرده است که در روز سه شنبه 21 دی ماه 51 درصد از سهام پرسپولیس و شرکت فرهنگی ورزشی استقلال از طریق کارگزاری بانک ملت عرضه می شود. روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس که در سال های اخیر مطرح شده، امسال باید به نتیجه برسد. سازمان خصوصی سازی برای حل […]

سازمان خصوصی سازی اعلام کرده است که در روز سه شنبه 21 دی ماه 51 درصد از سهام پرسپولیس و شرکت فرهنگی ورزشی استقلال از طریق کارگزاری بانک ملت عرضه می شود.

روند خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس که در سال های اخیر مطرح شده، امسال باید به نتیجه برسد. سازمان خصوصی سازی برای حل مشکل مجوز حرفه ای مجاری ها برای حضور در آسیا 50 درصد از سهام این دو باشگاه را در دستور کار قرار داده است.

برنامه این است که امسال حداقل 50 درصد سهام به اضافه یک سهم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال واگذار شود. در این صورت مشکل مطرح شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص مالکیت مشترک به طور کامل حل خواهد شد. بنابراین تفکیک مالکیت این باشگاه ها در دولت منتفی شد.

به تازگی اطلاعیه ای در سایت فربورس مبنی بر عرضه مهم سهام کنترلی شرکت های فرهنگی ورزشی پرسپولیس با نماد «پرسپولیس 4» و استقلال با نماد «استقلال 4» منتشر شده است.

در اطلاعیه باشگاه پرسپولیس آمده است: سازمان خصوصی سازی در نظر دارد 536 میلیون و 265 هزار و 7650 سهم معادل 51 درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهام عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به صورت عمده و مؤثر به فروش برساند. مشروط به از طریق بازار پایه خارج از بورس: ایران می فروشد. تاریخ انتشار برای سه شنبه 12/10/1402 تعیین شده است.

در اطلاعیه باشگاه استقلال همچنین آمده است: سازمان خصوصی سازی در نظر دارد 550 میلیون و 348 میلیون و 650 هزار سهم معادل 51 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را عمدتاً نقدی به فروش برساند. . و شرط از طریق بازار پایه برای فروش در بورس ایران. تاریخ انتشار برای سه شنبه 12/10/1402 تعیین شده است.

برای دانلود فایل پی دی اف انتقال پرسپولیس اینجا کلیک کنید. فایل مربوط به نقل و انتقالات باشگاه استقلال را می توانید از اینجا دانلود کنید.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)