افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

سازمان تبلیغات سرمایه هنگفتی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 306218
سازمان تبلیغات سرمایه هنگفتی برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی دارد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

گزارش کردن خبرگزاری بیشترحجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ به مناسبت اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغات دینی پیامی صادر کرد. آه تو و سازماندهی تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی (ره) با هدف اعتلای فرهنگ غنی و پربار اسلامی و تبیین و ترویج اسلام ناب محمدی.پ) تاسیس شد. در این […]

گزارش کردن خبرگزاری بیشترحجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ به مناسبت اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغات دینی پیامی صادر کرد. آه تو و سازماندهی تبلیغات اسلامی به دستور امام خمینی (ره) با هدف اعتلای فرهنگ غنی و پربار اسلامی و تبیین و ترویج اسلام ناب محمدی.پ) تاسیس شد.

در این پیام آمده است: این سازمان با اقداماتی که در توسعه فرهنگ دینی انجام داده است، سرمایه بزرگی در راستای تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی محسوب می شود. اهتمام به موضوع فرهنگ اسلامی و تربیت قرآنی جهت سایر عرصه های توسعه جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی اخوان صباغ اعلام کرد: امام خامنه ای به عنوان رهبر معظم انقلاب آه تو مدظله عالی در این زمینه می گویند: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم ترین تحولات انقلاب اسلامی است. الحمدلله این سازمان در 4 دهه گذشته منشاء خدمات و برکات بوده و امروزه نیاز آن نه تنها کاهش یافته بلکه افزایش یافته است.

در پیام مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان آمده است: در گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی این مناسبت را به تمامی مدافعان جبهه فرهنگ دینی بویژه طلاب، روحانیون و بانوان تقدیم می نمایم. واعظفعالان فرهنگی و قرآنی، قاریان و قاریان اهل بیت(ع)به) و تخته ها متدین، تبریک و آرزوی موفقیت روزافزون و پیشروی در مسیر مهم و ضروری تبیین جهاد، امیدوارم فعالان این عرصه بتوانند در مسیر ارائه اندیشه های اسلامی موفق باشند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=306218

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.