افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

سازمان تامین اجتماعی ابر بدهکار شد 93 میلیارد از بخش خصوصی نیاز داریم

  • کد خبر : 204217
سازمان تامین اجتماعی ابر بدهکار شد 93 میلیارد از بخش خصوصی نیاز داریم

به گزارش بازار، میرهاشم موسوی در مراسم افتتاحیه پاراکلینیک تامین اجتماعی شهرستان قوچان با بیان اینکه ساخت چنین مراکزی با هدف به روز رسانی خدمات و ارتقای آنها برای مردم در حال انجام است، اظهار داشت: در دوران انقلاب تنها 20 درصد از جمعیت 35 میلیونی تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار داشتند. هدیه بیمه موهبتی […]

به گزارش بازار، میرهاشم موسوی در مراسم افتتاحیه پاراکلینیک تامین اجتماعی شهرستان قوچان با بیان اینکه ساخت چنین مراکزی با هدف به روز رسانی خدمات و ارتقای آنها برای مردم در حال انجام است، اظهار داشت: در دوران انقلاب تنها 20 درصد از جمعیت 35 میلیونی تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار داشتند. هدیه بیمه موهبتی است که تاثیر زیادی بر زندگی و آینده مردم دارد و به برکت انقلاب اسلامی امروز ۷۴ درصد جمعیت کشور تحت پوشش بیمه های اجتماعی هستند.

وی افزود: در حال حاضر حدود 8 میلیون نفر مستمری بگیر اولیه و طبیعی تامین اجتماعی و 46 میلیون نفر نیز به همراه خانواده تحت پوشش تامین اجتماعی کشور بیمه و مستمری می شوند.

موسوی با تاکید بر اینکه خدمات تامین اجتماعی تنها به بازنشستگی محدود نمی شود، گفت: 26 هزار کارگاه برای خدمت رسانی بهتر به مردم از تخفیفات و معافیت های 10 هزار میلیارد تومانی بیمه اجتماعی استفاده کرده اند که نقش مهمی در کمک به کشور دارند. صنعت داشته است.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 15 میلیارد تن بیمه بیکاری به بیمه شدگان این سازمان پرداخت شده است و همه این خدمات در زمانی ارائه شده است که به دلایل مختلف ورود ما انجام شده است. کمتر از خروجی ما بود

موسوی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی تنها 20 مرکز در کشور وجود داشت و امروز این تعداد به 404 مرکز خدمات رسانی رسیده است که در این میان 80 بیمارستان فوق تخصصی در حال فعالیت هستند.

وی گفت: توسعه خدمات تامین اجتماعی قابل مقایسه با گذشته نیست، در حال حاضر 1200 خدمات سرپایی و 13 هزار بستری در کشور داریم، علاوه بر آن مراقبت مستقیم و بیشترین خدمات را برای بازنشستگان و مناطق محروم در کشور داریم. کشور.” . که به صورت رایگان در اختیار 100 نفر قرار می گیرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به فعالیت های دولت سیزدهم گفت: در دولت سیزدهم کارهای خوبی انجام شده و خیلی از این کارها می توانست زودتر در کشور انجام شود و در حال حاضر بیشتر 133 طرح درمانی در سراسر کشور در حال اجراست. ما معتقدیم که می تواند نقش مهمی در توسعه خدمات پزشکی در کشور داشته باشد.

موسوی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی از سال 92 تا 1400 با بیش از 106 میلیارد تومان به یکی از بزرگترین بدهکاران بانکی کشور تبدیل شده است، گفت: با اقدامات خوب صورت گرفته در سازمان تامین اجتماعی و حمایت های خوب دولت و تامین اجتماعی. مجلس امروز: به جای پرداخت بدهی، تبدیل به ابر بدهکار شده است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه حدود 93 میلیارد از بخش خصوصی به دولت بدهکار هستیم، لازم به ذکر است که این پروژه در زمینی به مساحت 5000 متر مربع و زیرزمین 2500 متر مربع توزیع شده است. دو طبقه و با اعتباری بالغ بر 85000 میلیون تومان به ساخت و 20000 میلیون تومان به تجهیزات اختصاص یافته است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=204217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.