افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

سازمان بهزیستی درباره فیلم شکنجه کودکان اعلام کرد!

  • کد خبر : 368572
سازمان بهزیستی درباره فیلم شکنجه کودکان اعلام کرد!

چندی پیش فیلمی از ضرب و شتم کودکان در فضای مجازی منتشر شد که سازمان بهزیستی اطلاعیه مهمی در این باره منتشر کرد. به گزارش صبح امروز، روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور درباره فیلم ضرب و شتم کودکان اعلام کرد; پس از تشکیل پرونده قضایی، مرکز متخلف تعطیل شد. سازمان بهزیستی ساعتی کشور پس از […]







چندی پیش فیلمی از ضرب و شتم کودکان در فضای مجازی منتشر شد که سازمان بهزیستی اطلاعیه مهمی در این باره منتشر کرد.



به گزارش صبح امروز، روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور درباره فیلم ضرب و شتم کودکان اعلام کرد; پس از تشکیل پرونده قضایی، مرکز متخلف تعطیل شد.

سازمان بهزیستی ساعتی کشور پس از انتشار ویدئویی در شبکه های اجتماعی از ضرب و شتم کودکان در مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابان، به بررسی این موضوع پرداخت و متوجه شد که این مرکز با دستور دادستانی مورد تخلف قرار گرفته و مدیر و نگهبان آن دستگیر شدند. موقتی بودند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بهزیستی کشور، در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم یکی از خدمت گیرندگان (کودکان کار و خیابان) در بازداشتگاه «داش»، جلسه اضطراری بهزیستی استان البرز متشکل از مدیرکل، معاونت اجتماعی، امنیتی و بازرسی استانداری ساعت 15:50 روز چهارشنبه 28 شهریور ماه تشکیل شد.

تیمی از بهزیستی شهرستان کرج برای بررسی این موضوع به مرکز اعزام شد. ابتدا با بچه ها و معلمان حاضر در مرکز مصاحبه و دوربین ها بررسی شد.

پس از بررسی دوربین توسط واحد حراست (البته برخی از فیلم های مربوطه موجود نبود که قابل بررسی مجدد است) و صحبت با پرسنل مرکز، مشخص شد کودکی به نام “معروف” (شهروند) 21 شهریورماه ساعت 10 صبح در حالی که پرسنل مرکز مشغول چیدن سبزی در حیاط بودند به دلیل بسته بودن درب کوچک حیاط با برداشتن چاقوی اره ای اقدام به فرار کرد.

پس از بازگرداندن این کودک به مرکز، یگان نگهبانی اقدام به بیرون آوردن چاقو کردند که به دلیل فرار بیمار، کودک مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

با مشاهده تخلف در این مرکز، اقدامات لازم توسط تیم اعزامی برای انتقال هشت کودک به مرکز کودکان کار و خیابان انجام شد و یکی از مربیان بخش دولتی نیز برای نگهداری از آنها اعزام شد.

همچنین با همکاری پلیس منطقه و با دستور دادستان، مدیر مرکز و نگهبان به طور موقت دستگیر و مرکز برای تحقیقات بیشتر به طور موقت تعطیل شده است.

سازمان بهزیستی با ابراز تأسف از وقوع این حادثه تلخ، پیگیر پرونده تا حصول نتیجه نهایی خواهد بود.

منبع: بهترین ها




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368572

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.