افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

ساری باید الگوی مازندران باشد/در شهرداری 5000 کارمند بیکار هستند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 241412
ساری باید الگوی مازندران باشد/در شهرداری 5000 کارمند بیکار هستند – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله محمد باقر محمدی لاینی سه شنبه شب در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهرداری ساری ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی و قدردانی از فضای خوب شهرداری ساری در مناسبت ها و ایام مذهبی از نوروز. مدیریت شهری افزود: […]

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله محمد باقر محمدی لاینی سه شنبه شب در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهرداری ساری ضمن گرامیداشت عملیات غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی و قدردانی از فضای خوب شهرداری ساری در مناسبت ها و ایام مذهبی از نوروز. مدیریت شهری افزود: حضور جابجایی مسافران و رفع برخی چاله ها در خیابان ها و کوچه های شهر نیز انجام شد.

آیت الله محمدی لاینی با تاکید بر اینکه مشکلات به جا مانده از گذشته نیز باید به عنوان مشکلات کنونی دیده شود، امیدواریم مرکز استان به الگویی برای استان تبدیل شود، به عنوان مثال اقدامات آن در حل معضل زباله، مدیریت پارک، روان سازی ترافیک، مدیریت شهری. حفظ محیط زیست، فضاهای سبز و منابع طبیعی. برخورد با متجاوزان و اشغالگران. سوء استفاده کنندهکاهش آسیب های اجتماعی، صرفه جویی در مصرف آب، برق، گاز، سوخت و مواردی از این قبیل چگونه بوده است.

وی یادآور شد: ساری باید الگوی مراکز سایر استان‌ها باشد، حداقل آن‌هایی که در رده خود هستند، باید از نظر نظافت، نبود بیکاری، استفاده از تبدیل زباله به ثروت و سرمایه الگو باشد.

آیت الله محمدی لاینی گفتن: به خواست خدا رصد جدی این جلسات برای مرکز استان، هر فصل یک جلسه داشته باشیم، علاوه بر این دو یا سه محله نسبتاً آلوده در سطح شهر داریم که خسارات فراوان، تأخیر در ساخت و ساز و توسعه و بهداشت نامناسب دارند و برخی نیز در طرح هستند. که در نهایت نمی دانیم چه اتفاقی می افتد، مردم نمی توانند خانه های خود را بفروشند.

این مسئول بیان کرد: در خصوص ساخت و ساز شهر نیز توجه داشته باشید که شهرسازی، شهرسازی و شهرداری به هم متصل شده و هر چه شهرسازی مشکل ساز شود، شهرداری در بحث نظام مهندسی برای اعطای مجوز دچار مشکل می شود. ، تخلفات نباید به جریمه ختم شود.

وی گفت: ظاهر شهر همچنان نامناسب و زشت است و اگر اصول شهرسازی را در ساری پیاده کنید، برنامه ها و جاه طلبی های بزرگ در سر دارید، روزمرگی بیهوده است.

وی افزود: در رابطه با سفر گذشته رئیس جمهور ببینید چه تصمیماتی برای ساری گرفته شد و مصوباتی که انجام شده را پیگیری کنید.

آیت الله محمدی لاینی وی گفت: ساری اماکن میراثی بسیار خوبی دارد و در صورت نوسازی، نورپردازی با حدود پنج هزار نفر مازادی که دارد می توان درآمد و بهره وری داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=241412

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.