به گزارش رکنا، سرهنگ بهزاد نوری در تشریح جزئیات این پرونده گفت: حوالی ساعت 24 روز گذشته ماموران انتظامی این اداره کل. ثبت احوال شهرری متوجه حضور فردی در ضلع جنوبی دفتر شد و بلافاصله به محل مذکور رسید و مشاهده کرد که مردی در حال بازکردن تهویه مطبوع ساختمان است.

وی با بیان اینکه ماموران برای دستگیری این فرد وارد عمل شدند، گفت: متهم به محض مشاهده ماموران اقدام به فرار کرد که پس از تعقیب و گریز کوتاه ماموران موفق به دستگیری وی شدند. در مرحله بعد، بررسی ابزار و تجهیزات متهم. سرقت توسط او نیز کشف شد.

نوری با اشاره به بازجویی از متهم گفت: این فرد اعتراف کرد اموالی را که دقایقی پیش به سرقت برده بود را در گوشه ای از ساختمان مخفی کرده بود که بر اساس تحقیقات انجام شده، یک لنگ و مقداری لوله مسی نیز به سرقت برده است. ساختمان زمانی که او مشغول سرقت تهویه مطبوع بود و به دام افتاد.

فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه ماموران پس از دستگیری متهم، وی را به کلانتری 131 شهرری منتقل کردند، گفت: در آنجا مشخص شد متهم 40 ساله و دارای سابقه سرقت است. . . همچنین با توجه به گزارش سرقت های مشابه، تحقیقات از متهم با هماهنگی مقام قضایی برای کشف سایر جرایم احتمالی ادامه دارد.