افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

سارقان کامپیوتر خودرو در تهران دستگیر شدند

  • کد خبر : 208647
سارقان کامپیوتر خودرو در تهران دستگیر شدند

گزارش کردن اخبار آنلاینسرهنگ علی قاسم پور اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کامپیوتر خودرو در کلانتری بی سیم، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس پیشگیری قرار گرفت. مهر در مطلبی مطبوعاتی نوشت: وی افزود: در بررسی های میدانی ماموران پلیس آگاهی و رصد دوربین های مداربسته […]

گزارش کردن اخبار آنلاینسرهنگ علی قاسم پور اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کامپیوتر خودرو در کلانتری بی سیم، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران پلیس پیشگیری قرار گرفت.

مهر در مطلبی مطبوعاتی نوشت: وی افزود: در بررسی های میدانی ماموران پلیس آگاهی و رصد دوربین های مداربسته مشخص شد تمامی سرقت ها به همین صورت انجام شده و سارقان در قالب یک 2 و 2 نفر حرفه ای بوده اند. باند 3 نفره متشکل از 5 مرد که اواخر شب با استفاده از یک وسیله نقلیه مسافربری کامپیوتر ماشین ها را در حال پرسه زدن در خیابان های آرام می دزدد.

سرهنگ قاسم پور تصریح کرد: تیم رسیدگی به این پرونده مدارک به دست آمده را جمع آوری و سه سارق را در حالی که با گشت های گزینشی در حال تردد بودند دستگیر کردند.

این افسر پلیس گفت: پس از چندین روز تحقیقات گسترده و شناسایی مخفیگاه 2 سارق فراری و هماهنگی قضایی، ماموران پلیس آگاهی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و 2 دستگاه کامپیوتر خودرو سرقتی از مخفیگاه متهم را کشف کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران تصریح کرد: در این عملیات پلیسی صاحب کالاهای مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ قاسم پور با بیان اینکه شناسایی مال باختگان در دستور کار است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

۲۳۳۲۱۷

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=208647

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.