افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

سارقان به سرقت خودروهای وارداتی در تهران اعتراف کردند

  • کد خبر : 256674
سارقان به سرقت خودروهای وارداتی در تهران اعتراف کردند

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گدرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گزارش داد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کارآگاهان گشت پلیس آگاهی در حال گشت زنی در محدوده نظام آباد بودند که به یک دستگاه خودروی تیبا سفید رنگ با 3 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند. وی افزود: […]

به گزارش رکنا، سردار علی ولی پور گدرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت گزارش داد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، کارآگاهان گشت پلیس آگاهی در حال گشت زنی در محدوده نظام آباد بودند که به یک دستگاه خودروی تیبا سفید رنگ با 3 سرنشین مشکوک شدند و تحقیقات اولیه را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان در اولین اقدام متوجه شدند پلاک خودروی مورد نظر دارای سابقه سرقت بوده و خودرو مذکور به سرقت رفته است. همین کافی بود تا کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شده و بلافاصله دستور توقف خودروی مذکور را صادر کنند.

این افسر پلیس تصریح کرد: راننده با مشاهده پلیس به طرز خطرناکی با خودرو متواری شد که به موتورسیکلت های پارک شده شهروندان در جاده آسیب وارد کرد اما کارآگاهان در طی تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون و در نهایت اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند. متهم در جنوب تهران دستگیر شد.

سردار گدرزی گفت: در بازرسی از خودرو 5 عدد آینه بغل و ابزار بازکردن در صندوق عقب و درب خودرو کشف و متهم در تحقیقات اولیه به سرقت آینه های بغل و چراغ های متعدد از خودروهای وارداتی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان قصد سرقت خودروهای شهروندان را داشتند، خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضایی، متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفتند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=256674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.