افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
5

سارا رسول زاده با استایل عاشقانه و هنری; بازیگر خوش تیپ فیلم با قهوه آسیاب شده بیرون آمد!

  • کد خبر : 24289
سارا رسول زاده با استایل عاشقانه و هنری;  بازیگر خوش تیپ فیلم با قهوه آسیاب شده بیرون آمد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز سارا رسول زاده در 18 شهریور 1368 در تهران به دنیا آمد، وی فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت صنعتی و فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه تهران است. این بازیگر خوش تیپ فعالیت هنری خود را با تئاتر دانشجویی آغاز کرد و با سریال عاشقانه به شهرت […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز سارا رسول زاده در 18 شهریور 1368 در تهران به دنیا آمد، وی فارغ التحصیل کارشناسی مدیریت صنعتی و فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه تهران است. این بازیگر خوش تیپ فعالیت هنری خود را با تئاتر دانشجویی آغاز کرد و با سریال عاشقانه به شهرت رسید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این بازیگر جوان با استعداد کشورمان هیچ دوره آکادمیک بازیگری را گذرانده و تنها در دوره آموزش بازیگری در کارگاه های استاد علی رفیعی شرکت کرده است. سارا رسول زاده این روزها با بازی در سریال قهوه ترکی در کنار هموطنمان حامد بهداد بیش از پیش محبوب شد و می توان گفت یکی از ستاره های آینده سینما شده است. البته بد نیست بدانید که سارا رسول زاده به طور کلی یکی از مجریان محافظه کار است و می توان گفت سبک شخصی او هیچ شباهتی به نقش های این بازیگر ندارد. سارا رسول زاده تا حدودی سبک رمانتیک و هنری دارد، بنابراین می توان گفت که هنرمندان کمی این سبک ها را برای خود انتخاب می کنند، زیرا این سبک ها شما را به عنوان آوانگارد یا ماکسیمال در مرکز توجه قرار نمی دهند. برای آشنایی بیشتر با این دو سبک می توانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

انتخاب لباس مناسب یکی از بهترین راه ها برای نشان دادن طرز فکر و رویکرد شما به زندگی است. بنابراین همه افراد به خصوص افراد مشهور و هنرمندان باید در انتخاب استایل و لباس خود دقت لازم را داشته باشند.

استایل سارا رسول زاده

سارا رسول زاده به سبک عاشقانه الهه در جشن حافظ

همانطور که در بالا اشاره کردیم سارا رسول زاده یکی از هنرمندان ایرانی است که از سبک رمانتیک برای استایل شخصی خود استفاده می کند. یکی از رویایی ترین انواع سبک ها بدون شک سبک رمانتیک است. سبکی که به جنبه های زنانه افراد اجازه می دهد تا با بیشترین قدرت ظاهر شوند. می توان گفت این سبک ترکیبی از انواع کلاسیک، وینتیج، ویکتوریایی و در نهایت هر سبکی است که ظاهر الهه را از یک زن تداعی می کند. سارا رسول زاده برای شرکت در یکی از جشن های حافظ طبق معمول کت بلندی از ابریشم و چین دار انتخاب کرده است. این مانتو شیک و زنانه در کنار جوراب شلواری به زیبایی و جذابیت استایل این هنرمند کمک زیادی کرده است.

استایل سارا رسول زاده

استایل سارا رسول زاده

سارا رسول زاده با کارگاه گجت بارونی در اکران خصوصی فیلم کارگر ساده

سارا رسول زاده علاوه بر رمانتیک بودن، تا حدودی هنرمندانه است، بنابراین در استایل خود عناصر جذاب را با سلیقه شخصی ترکیب می کند و حاصل آن استایلی است که در تصاویر زیر مشاهده می کنید. برای شرکت در اکران خصوصی کارگر ساده به بارونی طوسی بلند با شال و چکمه سرمه ای نیازمندیم و با در دست گرفتن کوله پشتی صورتی استایل ساده خود را به استایلی زنانه و هنری تبدیل کرد. خوب است بدانید که در صنعت مد، سبک هنری به سبکی از لباس اطلاق می شود که در آن عناصر، رنگ ها و سایر عناصر سبک تحت تأثیر اصول بنیادی هنرهای تجسمی قرار می گیرند.

استایل سارا رسول زاده

استایل سارا رسول زاده

سبک هنری و زنانه سارا رسول زاده در تماشاخانه حافظ

سارا رسول زاده برای حضور در تئاتر حافظ مانند همیشه کت بلندی انتخاب کرد که البته جلو بسته بود و می توان گفت با لباس های جذابی که برای ست کردن آن انتخاب کرده استایلی متفاوت و هنرمندانه به نمایش گذاشته است. سبک هنری نوعی پوشش است که در آن به افراد آزادی زیادی داده می شود و به روند مد محدود نمی شود. در سبک هنری مفاهیمی مانند هارمونی، تعادل، کنتراست و … مورد توجه قرار می گیرد. در چیدمان عناصر این بازیگر هم مانند استایل زیر سارا رسول زاده برای تکمیل تیپ خود از چکمه مشکی و اکسسوری های سنتی و رنگ سبز استفاده کرده است که می توان گفت انتخاب های درستی انجام داده است.

استایل سارا رسول زاده

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=24289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.