سارا بهرامی از 9 سالگی با ثبت نام در کلاس های تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وارد این عرصه شد. سارا بهرامی در نمایش هایی چون راهزنان متولد 1361، آگر هموایی خمسه و … اجرا کرده است. در سال 1392 وارد این عرصه شد. او با بازی در سریال پروانه به شهرت رسید.
تنوع در پوشش سارا بهرامی
سارا بهرامی هم در سبک و هم در بازی هایش متنوع است. او اصراری به پوشیدن استایل یا رنگ خاصی ندارد. البته به جرات می توان گفت که او طرفدار رنگ های خنثی خاکستری و مشکی است و در عین حال علاقه خاصی به طیف خاصی از زردها دارد. اما هرگز نباید روی پوشیدن ژاکت و شلوار، پیراهن یا کت و شلوار رسمی تاکید خاصی داشته باشید. او بارها نشان داده که بسته به زمان و مکان لباس انتخاب می کند. این روحیه را می توان حتی در لباس های روزمره آنها خارج از مناسبت های خاص نیز مشاهده کرد.
امضای شخصی شیک
نکته این است که جلد آن همیشه امضای خودش را دارد. او در اوج سادگی لباس کاملا سنگین و خوش لباس می پوشد و لباس هایش حتی در رسمی ترین حالت اغلب به لباس ورزشی تبدیل می شود.
قدم به قدم با استایلیست ها
یکی از ویژگی های مثال زدنی سارا بهرامی اصرار او برای همراهی با استایلیست های حرفه ای است. اینکه ظاهر شما همیشه در مدار خاصی بدون تغییرات عجیب و غریب می چرخد، انتخاب های شما با فرم بدن شما یکسان است و کاملا با ساختار شخصیتی شما مطابقت دارد. شما نمی توانید تحت تاثیر نگاه تخصصی طراح و استایلیست های حرفه ای در کنار خود قرار نگیرید.
همکاری با ندا سرغندر
او مدتی در مراسم و محافل سینمایی با طرح های احلام سلمانی ظاهر می شد. کمی بعد با پوشیدن پیراهنی ساتن با ترکیب رنگ سبز و مشکی طرح زارا ملایی روی فرش قرمز فیلم گیتا خوش درخشید. شاید بعد از این انتخاب بود که نگاهش را روی جلد ساده، ظریف و سنگین متمرکز کرد. سارا بهرامی در سال های اخیر بارها از طرح های ندا سردار برای استایل و استایل پوشش استفاده کرده است که باید به تطابق ظاهر این آرایشگر با فلسفه لباس پذیرفت و امیدواریم همینطور ادامه پیدا کند.
یک بارانی بی نظیر
شاید بتوان گفت مختل کننده ترین رنگی که در لباس همیشه آرام سارا بهرامی خودنمایی می کند، رنگ کرم طلایی است که او برای آخرین لباسش در اکران عمومی اخیر یک سریال حرفه ای در شیراز انتخاب کرد. این بار بر خلاف معمول هیچ ردی از مشکی و خاکستری در ظاهرش دیده نمی شود و در عوض با رنگ کمی نارنجی شال و رنگ عسلی روی کیف و چکمه اش به زیبایی بازی کرده است. ویژگی خاص لباس بارانی آن، آستر تکهکاری بود که به طرز هنرمندانهای روی لبههای رو به بالا آستینها ظاهر میشد.
رنگ های خاص در سبک های خاص.
البته در فهرست آثار ساختارشکن او، پیراهن قرمز-آبی او و کتک های مشکی او با گل های سفید درشت در جشنواره فیلم ایرانی استرالیا در نوامبر 2018 را فراموش نکنیم.
یک انتخاب برای همیشه
این بازیگر از پوشیدن مجدد لباس و حتی در چند نوبت ابایی ندارد. روحیه ای بسیار ارزشمند و قابل احترام در دنیای مصرف گرایی امروزی. بدون شک دوستداران طبیعت از چنین روحیه ای و همچنین شخصیتی شناخته شده قدردانی می کنند. اما این رژگونه نشان دهنده جسارت و از همه مهمتر تصمیمات صحیح و کارآمد است که نباید تنها یک بار و در یک جا بدرخشد.
کت آبی روشن با یقه گشاد و مدرن که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برگزیده شد، دقیقاً همان پالتویی است که پاییز گذشته در اکران مردمی اتابا ترکیبی از شال، کیف و کفش های متفاوت را برای سارا بهرامی ارائه کرد. این تکرار را می توان در پیراهن طوسی بسیار متفاوت او دید که اولین بار در ششمین روز جشنواره فجر در سال 1376 در اکران فیلم جمشیدیه به تن کرد. خانم بهرامی دقیقا با همین پیراهن در برنامه همرفیق حاضر شد.
انتخاب لوازم جانبی تعریف خاص خود را برای بازیگر دارد. او حتی در انتخاب حلقه، گوشواره و دستبند از هماهنگی مراقبت می کند. او به دنبال انتخاب های ولخرجی و عجیب نیست. اما او در عوض انتخاب می کند. حتماً گوشواره طرح استاندارد او را در اولین نمایش عمومی فیلم گربه سیاه گوشواره ای ساده اما متفاوت که طراح آن چنین توصیف کرده است: در واقع این نشان از راحتی تخیل برای سطح مناسب ارتباط است. با مردم در اکران عمومی اخیر این سریال حرفه ای در شیراز، انگشتر او که علاوه بر هماهنگی با ظاهرش، به دلیل بزرگی کاملاً نمایان بود، او را قبل از هر چیز به یاد شاهچراغ انداخت. انگشتر بزرگ با ترکیب رنگ طلایی و فیروزه ای با ساختار مشبک.