افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

سارافون و کت گلدار را فراموش نکنید. تعطیلات 1402 را با رنگ و گل شروع کنید.

  • کد خبر : 22456
سارافون و کت گلدار را فراموش نکنید.  تعطیلات 1402 را با رنگ و گل شروع کنید.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز همانطور که می دانید ست کردن لباس های طرح دار نسبت به لباس های ساده و مینیمال دشوارتر است زیرا برای ست شدن این لباس ها باید به نکاتی توجه کرد که در استایل های ساده وجود ندارد. پس اگر می خواهید تابستان امسال را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز همانطور که می دانید ست کردن لباس های طرح دار نسبت به لباس های ساده و مینیمال دشوارتر است زیرا برای ست شدن این لباس ها باید به نکاتی توجه کرد که در استایل های ساده وجود ندارد. پس اگر می خواهید تابستان امسال را با کت گلدار یا مانتو راه راه جذاب و رنگارنگ سپری کنید، بهتر است ترکیب این لباس ها را یاد بگیرید. پارچه گل یکی از پارچه های محبوب و پرکاربرد برای دوخت لباس زنانه است. این پارچه زیبا و پرطرفدار به راحتی یک لباس خاص و زیبا برای شما می سازد. پارچه گلدار را در طرح های بی شماری در بازار می توانید پیدا کنید. بد نیست بدانید که لباس های گلدار همیشه می توانند به عنوان لباس های کلاسیک استفاده شوند، در واقع اگر دامن یا شلوار گلدار بپوشید، می توانید آن ها را تا سال ها بپوشید زیرا استفاده نمی شوند و یا تکرار نمی شوند. خانم‌ها باید روی طرح‌ها و مدل‌هایی شرط ببندند که حس خوبی به آنها بدهد. البته همیشه استفاده از نظرات کسانی که خوش سلیقه هستند و در زمینه مد فعالیت می کنند کار را بهتر می کند و به سلیقه شخصی ما جهت می دهد.

پس نگاهی به اصولی که مطرح می شود یا پیشنهادهایی که دنیای مد به ما می دهد بیندازید و مد نیز خالی از طنز نیست، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با تابستانی ترین و شادترین استایل ها آشنا شوید.

کت دوخت؛ روند سال را در کنار گل فراموش نکنید.

سوزن دوزی یک هنر دستی بسیار ظریف و نوعی گلدوزی است که از دیگر کشورهای آسیای میانه، تاجیکستان، ازبکستان و قزاقستان آمده است. امروزه این هنر زیبا توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده و پای آنها را به دنیای مد باز کرده است. به طوری که امسال مانتو دوزی شده را به عنوان کت ترند سال می بینیم. می‌توانید این کت‌های رنگارنگ و طرح‌دار را با اجناسی مانند شلوار ساده و بافتنی ساده یا دمپایی‌های رنگارنگ ست کنید تا ظاهری جذاب و تابستانی داشته باشید. البته فراموش نکنید که اکسسوری های خود مانند شلوار ساده را انتخاب کنید تا جذابیت مانتوتان کم نشود.

کت گلدوزی شده

شنل گل

تابستان امسال را با یک کت لنین راه راه مدرن و شیک بگذرانید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید کتان پارچه ای طبیعی با قدمت طولانی است که از گذشته های دور تا به امروز برای دوخت لباس، وسایل منزل و یا حتی مومیایی کردن استفاده می شده است. کتان از الیاف کتان به دست آمده از ساقه گیاه کتان تولید می شود. بنابراین این پارچه نوعی پارچه تنفسی با وزنی راحت و سبک است. با شناخت کتانی می توان گفت کت لنین یکی از مناسب ترین و جذاب ترین مانتوها برای تابستان است. به طوری که هر ساله شاهد تبدیل شدن یکی از مدل های این مانتو در تابستان هستیم؛ روند این تابستان را می توان در کت های اره ای لنین مشاهده کرد.

شنل راه اره

شنل راه اره

شنل گل; مورد علاقه های تابستانی را فراموش نکنید.

بهار و تابستان که می شود، گل ها روی دامن بیابان و پارچه لباس هایمان زیبا و اشتها آور می شوند. یکی از بزرگترین جذابیت های لباس های گلدار این است که می توانید مدل ها و مدل های مختلفی را برای استایل ما بسازید. برای شما، می توانید یک مانتوی گلدار رسمی در کمد خود داشته باشید، در حالی که از یک مانتو گلدار نخی برای استایل روزمره خود استفاده کنید. بهتر است از وسایل ساده با رنگ های هماهنگ استفاده کنید تا استایل شما زیاد شلوغ نشود.

شنل گل

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22456

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.