افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
6

سارافون و کتانی و کت بلند. البته فراموش نکنید که پوشیدن این مانتوها وظیفه همه افراد نیست

  • کد خبر : 23417
سارافون و کتانی و کت بلند.  البته فراموش نکنید که پوشیدن این مانتوها وظیفه همه افراد نیست

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز یکی از سوالات رایج در بین خانم ها این است که آیا مانتو بلند برای هر نوع اندام و قدی مناسب است یا اینکه چگونه یک کت بلند را ترکیب کرده و بپوشیم تا لاغر و کشیده به نظر برسیم؟ حال اگر شما نیز مانند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز یکی از سوالات رایج در بین خانم ها این است که آیا مانتو بلند برای هر نوع اندام و قدی مناسب است یا اینکه چگونه یک کت بلند را ترکیب کرده و بپوشیم تا لاغر و کشیده به نظر برسیم؟ حال اگر شما نیز مانند سایر خانم ها به دنبال پاسخی برای این سوالات هستید، بهتر است تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا با جدیدترین مدل های تابستانی با مانتوهای بلند آشنا شوید. باید بدانید که کت های بلند به شما این امکان را می دهند که در موقعیت های مختلف از آن ها استفاده کنید. فقط باید لباس های سبک کت بلند را به درستی انتخاب کنید. بنابراین اگر تصمیم دارید در یک موقعیت رسمی ظاهر شوید، تنها پوشیدن کفش پاشنه بلند کافی نیست و باید تمام عناصر لباس را با دقت و توجه خاصی انتخاب کنید. مانتوهای بلند به طور طبیعی بیشتر برای تیپ های رسمی و رسمی مناسب هستند، اما بد نیست بدانید که نوع نخی و تابستانی آنها برای استایل های کژوال و خیابانی با یک جفت صندل بسیار جذاب خواهد بود. بنابراین، قبل از انتخاب لباس های استایل خود، باید به مکانی که برای آن آماده می شوید فکر کنید، زیرا با یک کت بلند می توانید استایلی شیک و رسمی ایجاد کنید و می توانید راحت و راحت لباس بپوشید.

علاوه بر اینها طرح و طرح پارچه مانتو بلند نیز می تواند نقش مهمی در تعیین استایل آن داشته باشد، بنابراین در انتخاب خود مانتو باید به استایل شخصی خود توجه کنید.

کت بلند

کت بلند و شلوار راسته؛ شلوارهای پارچه ای شیک و رسمی را فراموش نکنید.

فراموش نکنید که با ترکیب یک کت بلند با شلوار راسته استایلی رسمی و مناسب برای مهمانی خواهید داشت که می توانید آن را با صندل یا کفش پاشنه بلند کامل کنید. چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که اگر پاهای پر دارید، این شلوار برای شما مناسب نیست و باعث می شود پاهای شما پرتر به نظر برسد. البته اگر از خطوط تنگ تری انتخاب می کنید، می توانید این شلوار را بپوشید زیرا تیپ های تناسب آن برای افرادی که ساق های گشادتری دارند گزینه مناسبی به حساب می آید. بنابراین، اگر برای یک مهمانی آماده می شوید، شلوار صاف را فراموش نکنید زیرا این شلوار برای ظاهر رسمی شما معجزه می کند.

کت بلند

کت بلند

ترفندهای ترکیب شلوار لاغر و استایل مامان با کت بلند را بیاموزید

شلوار جین اسکینی یا شلوار فیتیله ای یکی از پرطرفدارترین مدل های شلوار جین است که هرگز از مد نمی افتد و از مد نمی افتد، همچنین یکی از راحت ترین گزینه ها برای ترکیب با انواع مانتوها به خصوص مانتوهای بلند است. البته اگر بخواهیم حق را از دست ندهیم، شلوارهای مدل مامان و مامان فیت نیز گزینه های خوبی برای ترکیب با مانتوهای بلند هستند، شلوار جین مامان و مامان فیت یکی از شلوارهایی است که در سال های اخیر مد شده است و به نظر نمی رسد که به این زودی ها از دنیای مد جدا شود. این مدل جین استایل شما را از حالت رسمی خارج می کند، بنابراین مانتو بلند و شلوار به سبک مامان برای مهمانی های دوستانه و غیر رسمی مناسب است.

کت بلند

کت بلند

مانتو بلند و شلوار کیف; لباس های تازه و تابستانی بپوشید

شلوار کیف یکی از ترندهای تابستان امسال است که در انواع پارچه و جین در بازار موجود است. با پوشیدن یک کت بلند و شلوار گشاد، ظاهری اسپرت-کژوال خواهید داشت که برای مهمانی های دوستانه و استایل های خیابانی بسیار مناسب است. پس اگر برای رفتن به مهمانی های نیمه رسمی آماده می شوید و می خواهید علاوه بر استایل راحت و سبک خود ظاهری شیک داشته باشید، بهتر است شلوار پارچه ای گشاد را با پیراهن بلند خود ترکیب کنید.

کت بلند

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=23417

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.