افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

ساده ترین راه رفع قرمزی رنگ مو + ترفند خانگی (علت قرمزی)

  • کد خبر : 111837
ساده ترین راه رفع قرمزی رنگ مو + ترفند خانگی (علت قرمزی)

موهای قرمز به این دلیل است که بیشتر موها با رنگ های قهوه ای و خرمایی رنگ می شوند که حاوی رنگدانه های قرمز بیشتری هستند. این مشکل به ویژه در میان زنانی که موهای قرمز دارند رایج است. البته این مشکل عمدتاً در افرادی رخ می دهد که بدون داشتن اطلاعات کافی در مورد […]

موهای قرمز به این دلیل است که بیشتر موها با رنگ های قهوه ای و خرمایی رنگ می شوند که حاوی رنگدانه های قرمز بیشتری هستند. این مشکل به ویژه در میان زنانی که موهای قرمز دارند رایج است. البته این مشکل عمدتاً در افرادی رخ می دهد که بدون داشتن اطلاعات کافی در مورد رنگ کردن، موهای خود را در منزل رنگ می کنند.

اگر با مشکل قرمزی مو مواجه هستید می توانید از روش هایی مانند کمک گرفتن از واریاسیون سبز، استفاده از جوش شیرین، استفاده از اکسیدان های ضد قرمزی، استفاده از رنگ های ترکیبی، استفاده از ویتامین بناول که باعث تقویت و کاهش قرمزی مو می شود و استفاده از موهای تیره استفاده کنید. . رنگ مو برای پوشاندن قرمزی

اصلاح موهای قرمز یکی از دغدغه های خانم هایی است که رنگ مو علاقه مند هستند قبل از تلاش برای رفع قرمزی، باید دلیل آن را پیدا کنیم و سپس سعی کنیم این مشکل را حل کنیم. قرمزی مو می تواند به دلیل رنگ بی کیفیت، استفاده از اکسیدان های نامناسب، ماندن رنگ مو برای مدت طولانی و چندین دلیل دیگر باشد. راه های زیادی برای خلاص شدن از شر موهای قرمز با مواد طبیعی وجود دارد که می توانید از آنها برای از بین بردن موهای قرمز در خانه استفاده کنید.

راه حل هایی برای از بین بردن قرمزی رنگ مو.

راه حل هایی برای از بین بردن قرمزی رنگ مو.
راه حل هایی برای از بین بردن قرمزی رنگ مو.

اگر شما هم بعد از رنگ کردن موهایتان با مشکل قرمزی مو مواجه هستید، این مقاله را دنبال کنید تا ببینید برای رفع قرمزی موها چه باید کرد؟ برای از بین بردن موهای قرمز می توانید از درمان های خانگی استفاده کنید که در زیر به برخی از آنها اشاره می شود.

موهای قرمز را با جوش شیرین از بین ببرید

جوش شیرین یکی از مواد طبیعی است که در خانه برای از بین بردن موهای قرمز استفاده می شود. ترکیب این ماده با برخی مواد دیگر می تواند قرمزی مو را از بین ببرد. به طور معمول، از بین بردن موهای قرمز با جوش شیرین روی موهای روشن و براق بهترین کار را دارد. این روش برای موهای قهوه ای یا سیاه دشوار است.
جوش شیرین خاصیت سفید کنندگی و پاک کنندگی دارد. در نتیجه می تواند مقدار زیادی رنگ را از موهای شما پاک کند و آن را درخشان تر کند. اگر می خواهید قرمزی موهای رنگ شده را از بین ببرید، باید پس از رنگ کردن، آن را با جوش شیرین بشویید. زیرا از بین بردن قرمزی موهای رنگ شده راحت تر است زیرا رنگ مو تازه است و ثابت نیست.

قرمزی مو را با تنوع برطرف کنید.

برای از بین بردن قرمزی موهای رنگ شده، می توانید از تنوعی استفاده کنید که قرمزی را از بین می برد. برای این کار می توانید از رنگ های گروه M و N استفاده کنید. اگر رنگی که انتخاب می کنید از گروه M باشد، تنوع سبز را اضافه می کنیم. توجه داشته باشید که مقدار تغییرات اضافه شده به اندازه یک بند انگشت است. اگر رنگ موهای شما زرد است، از رنگ نقره ای یا بنفش استفاده کنید.

قرمزی مو را با اکسیدان مناسب از بین ببرید

استفاده از اکسیدان نادرست می تواند باعث قرمزی شود، از اکسیدان های اسمارتک نیوز 6 یا 9 استفاده کنید که اکسیدان های اسمارتک نیوز پایینی هستند، زیرا می توانید سطح اکسیدان را کنترل کنید و به از بین بردن قرمزی موهای رنگ شده کمک کنید.

استفاده از رنگ های ترکیبی

ترکیب رنگی مناسب برای موهایتان درست کنید. برای اینکه موهایتان متمایل به قرمز شدن نشوند از رنگ هایی استفاده کنید که رنگ قرمز کمی دارند یا اصلا رنگ قرمز دارند اما اگر رنگ مسی دوست دارید هنگام استفاده از خنثی کننده رنگ قرمز استفاده کنید.

ترمیم قرمزی مو با ویتامین بوناول

همه داروخانه ها این ویتامین را دارند و می توانید از آن به عنوان سرم استفاده کنید. این ویتامین علاوه بر از بین بردن قرمزی مو پس از رنگ کردن، باعث تقویت آن نیز می شود.

موهای قرمز را با استفاده از رنگ های تیره از بین ببرید

یکی دیگر از راه های کمک به خلاص شدن از شر موهای قرمز استفاده از رنگ های تیره است. اما اگر به موهای رنگ روشن علاقه دارید، باید از روش های بالا استفاده کنید. برای از بین بردن قرمزی مو پس از دکلره کردن، می توانید از پاک کننده رنگ قرمز استفاده کنید.

چرا مو قرمز می شود؟ دلایل رنگ کردن موهایتان به قرمز؟

معمولا خانم های ایرانی برای موهای خود از رنگ های قهوه ای و خرمایی استفاده می کنند. این رنگ ها دارای رنگدانه های قرمز هستند، بنابراین انعکاس آن رنگدانه ها در موهای شما ظاهر می شود. در مجموع عوامل دیگری نیز موهای شما را قرمز می کند. عوامل رایج عبارتند از:

زمان نامناسب و رنگ مو قرمز.

زمان مناسب برای گذاشتن آن روی مو روی جعبه رنگ نوشته شده است. اگر این کار را بیش از زمان مشخص شده روی جعبه رنگ مو انجام دهید، نه تنها به موهای خود آسیب می رسانید بلکه رنگدانه قرمز را نیز افزایش می دهید.

اکسیدان ناکافی

یکی از نکات مهم برای رنگ کردن بهتر مو، ترکیب اکسیدان با رنگ مو است. برخی افراد فکر می کنند برای روشن شدن رنگ مو بهتر است از اکسیدان زیاد استفاده شود. در حالی که استفاده بیش از حد از اکسیدان باعث ایجاد رنگ قرمز در موهای شما می شود.

رنگ هایی با تن های زرد و قرمز.

رنگ هایی مانند بلوط، شرابی و ماهاگونی دارای رنگدانه های قرمز هستند که هاله ای قرمز در مو ایجاد می کنند. استفاده از رنگ های سری M برای کاهش قرمزی رنگ مو مناسب است.

موی قرمزموی قرمز
موی قرمز

نقش گیاهان در رنگ موی قرمز

به مراقبت از مو برخی از افراد ترجیح می دهند موهای خود را با مواد طبیعی رنگ کنند زیرا مواد شیمیایی به مو آسیب می زند. اما باید بدانید که رنگ های طبیعی بسیار تند از روی موها پاک می شوند و رنگ قرمز تیره ای روی مو ایجاد می کنند. رنگ هایی مانند حنای هندی رنگ قرمز پررنگی بر روی موها می گذارد. در این موارد برای از بین بردن قرمزی رنگ ها نیاز به بلیچینگ داریم. به همین دلیل توصیه ما این است که از این رنگ ها استفاده نکنید.

پودرهای مخصوص رنگ کردن مو

برای رنگ های ظریفی مانند شرابی از پودرهای رنگ مو استفاده می شود که سایه های قرمز و نارنجی زیادی دارند و در نتیجه بهتر است از این پودرها حتی برای رنگ موهای شیک استفاده نکنید.

چگونه از رنگ مو قرمز جلوگیری کنیم؟

برای جلوگیری از رنگ موی قرمز بهتر است از رنگ موی تیره استفاده کنید. همچنین بهتر است از رنگ مویی استفاده کنید که تناژ قرمز و قهوه ای درون آن نباشد. همچنین می‌توانید با استفاده از رنگ‌های با کیفیت بالا از قرمز شدن موهای خود جلوگیری کنید. استفاده صحیح و مناسب از رنگ مو نیز از قرمز شدن موها جلوگیری می کند. مدت زمانی که طول می کشد تا رنگ روی موها اعمال شود، تأثیر زیادی در رنگ قرمز دارد. حتما به زمان بندی نوشته شده در جعبه رنگ دقت کنید.

نگاهی گذرا به نحوه از بین بردن موهای قرمز

موهای قرمز بعد از رنگ کردن در بین خانم ها بسیار رایج است. اکثر خانم ها متوجه می شوند که موهایشان بعد از رنگ کردن موهایشان قرمز می شود، به خصوص در خانه. دلیل این امر ممکن است به دلیل زمان نامناسب زدن رنگ به مو، اکسیدان های نامناسب، رنگ هایی با تن های زرد و قرمز، رنگ های گیاهی که باعث قرمزی مو می شوند و پودرهای رنگ کننده باشد.

رنگ مو را با توجه به رنگ چشم انتخاب کنید. در بین افرادی که موهای خود را رنگ می کنند بسیار محبوب است. معمولا افرادی که پوست تیره و برنزه دارند رنگ هایی مانند قهوه ای فندقی و عسلی را برای رنگ موهای خود انتخاب می کنند.

این رنگ ها ته رنگ قرمز دارند و اگر در خانه و بدون اصول اولیه رنگ مو انجام شوند، می توانید رنگ های قرمز را در موهای خود ایجاد کنید. بعد از انتخاب یکی مدل موی کوتاه و جذاب برای دختر خانم ها می توانید موهای خود را با توجه به رنگ چشم و پوست خود رنگ کنید.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=111837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.