افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 12 October , 2024
1

ساخت پل شهید صادقی در شهرستان زیراب آغاز شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 393060
ساخت پل شهید صادقی در شهرستان زیراب آغاز شد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری، جمعه شب در مراسم رنکینگ پل شهید صادقی شهر. زهکشی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه نام این پل مزین به شهدا و مقام والای شهدا است، گفت: شهدا ما را مسئول می کنند و به همین دلیل باید تلاش کنیم. استاندار مازندران بر داشتن طرح جامع و برنامه […]

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری، جمعه شب در مراسم رنکینگ پل شهید صادقی شهر. زهکشی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه نام این پل مزین به شهدا و مقام والای شهدا است، گفت: شهدا ما را مسئول می کنند و به همین دلیل باید تلاش کنیم.

استاندار مازندران بر داشتن طرح جامع و برنامه ریزی مدون تاکید کرد و گفت: باید به شهر به صورت کلی نگریسته شود و سپس بر اساس طرح جامع اقدامات لازم انجام شود.

گفت پل شهر. تغذیه اضافی همچنین در بازدید دوم شهید رئیسی که این پل را یکی از کارهای مهم در حال انجام در سوادکوه دانست و گفت: یک مقدار تملک زمین وجود دارد که باید از طریق شهرداران پاکسازی و جابجایی این امر مهم انجام شود. بیش از حد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حریم راه آهن مردم را به خطر انداخته است به دیگری اشاره کرد حرمسراها در شهر و استان از قبیل حریم رودخانه و دریا، حدود گاز، محدودیت برق فشار قوی، محدوده راه، موقوفه، بنیاد علوی; منابع طبیعی و محیط زیست، خاطرنشان کرد: تعدد این است حرمسراها و تداخل آنها گاهی گیج کننده است، بنابراین کار باید به سختی انجام شود.

نوری با اذعان به اینکه باید توانمندی ها را بشناسیم و از آن ها استفاده کنیم، رتبه هشتم استان در تولید عسل را از جمله این توانمندی ها برشمرد و گفت: علاوه بر این باید با مشارکت مناسب با افراد واجد شرایط زمین را در اختیار آنها قرار دهیم و پیگیر هستیم. موضوع

استاندار مازندران با بیان اینکه پس از مدت ها کار ساخت این پل (پل شهید صادقی) انجام شد، افزود: بیشتر اعتبارات آن از محل ستاد بحران، چندین تبصره بودجه است و شهرداری نیز پای کار آمده است. و بخشی از اعتبار از آب منطقه ای تامین می شود. این نشان دهنده همگرایی دستگاه ها است.

وی عملکرد این پل را دو طرفه دانست و افزود: یک طرف آن برای تردد مسافران و وسایل نقلیه و طرف دیگر به عنوان پل دفاعی در روزهای بسته بودن راه ها غیرفعال است و پیش بینی می شود که این پل تا یک سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی در خصوص سیل اوایل تابستان در شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه برای اولین بار پس از سیل در کمتر از دو هفته اعتبار داشتیم، گفت: به دلیل عدم انجام برخی اقدامات در گذشته از جمله تغییرات اقلیمی و … باران های سیل آسا و تند، بخشی از زیرساخت ها را از دست داده ایم و مستندات این خسارت باید تهیه و ارائه شود تا اعتباراتی در نظر گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه محصولات کشاورزی باید بیمه شود، تصریح کرد: جهاد کشاورزی باید این موضوع را پیگیری کند و کشاورزان نیز توجه داشته باشند، اراضی در معرض سیلاب در اولویت هستند و اگر اتفاقی بیفتد نمی توانیم خسارت وارده را پرداخت کنیم. برای پرداخت آن.

به گزارش خبرنگار مهر شهر زهکشی هنگام عبور از رودخانه به دو قسمت تقسیم می شود که در پنج سال اخیر تنها یک پل برای اتصال دو قسمت شهر وجود دارد زیرا این پل (به عنوان پل دفاعی شهر) زهکشی) در سیل 2018 تخریب شد و امسال پس از پنج سال به زمین افتاد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=393060

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.