افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

ساخت پارک چهارباغ تهران به فاز پایانی خود نزدیک می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 402171
ساخت پارک چهارباغ تهران به فاز پایانی خود نزدیک می شود – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترراهروی اتصال بستان بزور «چهارباغ» به مصلی امام خمینی (ره) 23 فروردین ماه آماده بهره برداری می شود. این کریدور که به صورت پل هوایی در بزرگراه شهید سلیمانی در حال احداث است، نقش مهمی در اتصال پارک چهارباغ به اراضی مصلی و عباس آباد دارد و با پیشرفت های اخیر […]

اطلاع رسانی کند خبرگزاری بیشترراهروی اتصال بستان بزور «چهارباغ» به مصلی امام خمینی (ره) 23 فروردین ماه آماده بهره برداری می شود. این کریدور که به صورت پل هوایی در بزرگراه شهید سلیمانی در حال احداث است، نقش مهمی در اتصال پارک چهارباغ به اراضی مصلی و عباس آباد دارد و با پیشرفت های اخیر در عملیات اجرایی، یکی از بخش های حیاتی این مسیر است. پروژه فوق العاده در نظر گرفته شده است

جزئیات ساخت راهرو ارتباطی باغ چهارباغ.

سیاف زاده مدیر پروژه چهارباغ اعلام کرد: این پل هوایی در ابعاد 50 در 100 متر با ستون های بتنی و سکوی فلزی ساخته می شود. وی گفت: پیش بینی می شود ساخت این قطعه در فروردین ماه به اتمام برسد و شهروندان تهرانی از مزایای آن بهره مند شوند.

پروژه ای عالی برای توسعه فضای سبز و معنوی.

باغ چهارباغ به مساحت تقریبی 50 هکتار در حال ساخت است و در قالب چهار باغ آفرینش، معرفت، ایمان و بهشت ​​طراحی شده است. این پروژه که در محدوده جاده های شهید همت، شهید سلیمانی و شهید حقانی واقع شده، حاصل تلاش موسسه شهید رجایی است. تصدی راه و شهرسازی و با حمایت شهرداری تهران اجرا می شود. هدف اصلی از ساخت این مجموعه ایجاد فضایی مفرح و معنوی برای استفاده شهروندان و مهمانان خارجی است. این پروژه با الهام از مفاهیم فرهنگی و مذهبی طراحی شده و باغ های آن شامل عناصری چون خلقت انسان، نهج البلاغه، پیامبر اکرم (ص) می باشد.ص)قرآن کریم پنج نفر خواهد بود.

سیاف زاده وی افزود: علاوه بر فضاهای سبز و معنوی، امکانات گسترده ای از جمله کتابخانه، پارکینگ طبقاتی و … نیز وجود دارد. آمفی تئاتر در این باغ تئاتر نیز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از دیگر کارکردهای مهم این باغ افزایش ظرفیت نماز عید سعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) خواهد بود. با اجرای موفقیت آمیز این پروژه فوق العادهتهران دارای فضای تفریحی و فرهنگی منحصر به فردی خواهد بود که فعالیت های متنوعی را به شهروندان ارائه می دهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=402171

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.