افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

ساخت ورزشگاه جدید در تهران تایید شد + جزئیات

  • کد خبر : 158349
ساخت ورزشگاه جدید در تهران تایید شد + جزئیات

به گزارش رکنا، در جلسه ای حضور یافت محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، جزئیات موافقت‌نامه ساخت مجموعه جدید فرهنگی ورزشی تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای امضا نهایی شد. در جلسه ای که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، جزئیات تفاهم نامه احداث مجتمع فرهنگی ورزشی جدید تهران […]

به گزارش رکنا، در جلسه ای حضور یافت محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور، جزئیات موافقت‌نامه ساخت مجموعه جدید فرهنگی ورزشی تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای امضا نهایی شد.

در جلسه ای که با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، جزئیات تفاهم نامه احداث مجتمع فرهنگی ورزشی جدید تهران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای امضا نهایی شد.

در این جلسه که وزرای ورزش و جوانان، نفت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاون اجرایی رئیس جمهور، شهردار تهران، دبیر شورای دولت، تولیت حرم امام خمینی (ره) حضور داشتند. و مسئولان نهادهای ذیربط، مخبر با اشاره به اهمیت ساخت ورزشگاه بزرگ چندمنظوره برای رفع نیازهای کشور، متناسب با علایق و نیازهای نسل جوان، بر تسریع در مرحله اولیه تاکید کرد. اقدامات و تصمیمات برای ساخت این مجموعه بزرگ ورزشی.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ساخت این ورزشگاه چند منظوره ویژه و مثال زدنی در منطقه خواهد بود، خاطرنشان کرد: ارتقای ورزش به ویژه قهرمانی به عنوان یکی از شاخص های رشد و توسعه ارزیابی می شود. در هر کشوری که با وجود نسل جوان علاقه مند به ورزش، نیاز به ساخت چنین مجموعه ورزشی در سال های گذشته در شأن جوانان و مردم ایران و در سطح جمهوری اسلامی ایران احساس می شد.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور نیز در این دیدار به دستورات و تاکید رئیس جمهور برای ساخت این ورزشگاه بزرگ اشاره کرد و افزود: با نظارت مستمر رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و هماهنگی های بین نهادی، مقدمات اولیه انجام شد. تکمیل و تفاهم نامه هایی برای آغاز عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی انجام شده است.

در ادامه این جلسه جزئیات توافق برای ساخت این ورزشگاه، مدل های تامین مالی و آغاز عملیات اجرایی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است این مجموعه ورزشی در زمینی به مساحت بیش از 300 هکتار در جنوب تهران ساخته می شود.

منبع: خبرآنلاین

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.