افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

ساخت شهرک های تجاری یکی از ماموریت های جدید سازمان صنایع کوچک است

  • کد خبر : 368792
ساخت شهرک های تجاری یکی از ماموریت های جدید سازمان صنایع کوچک است

به گزارش بازار، روح اله ابراهیمی که برای بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی به استان خوزستان سفر کرده بود، روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و کارکنان حوزه فنی و مشاوران و ناظران فنی، دیدار و گفتگو کرد. وی به تاثیر قطعی برق بر صنایع اشاره کرد و گفت: […]

به گزارش بازار، روح اله ابراهیمی که برای بررسی روند اجرای پروژه های عمرانی به استان خوزستان سفر کرده بود، روز پنجشنبه در دیدار با مدیرکل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان و کارکنان حوزه فنی و مشاوران و ناظران فنی، دیدار و گفتگو کرد. وی به تاثیر قطعی برق بر صنایع اشاره کرد و گفت: قطعی برق در بخش‌های مختلف باعث خسارت به واحدهای تولیدی و زیان‌آوری برای صنعتگران می‌شود.

وي افزود: در توزيع انرژي بايد به صنايع به ويژه صنايع كوچك توجه بيشتري شود چرا كه صنايع بخش توليدي كشور هستند.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران نیز به ماموریت اصلی این سازمان و بحث ایجاد زیرساخت ها اشاره کرد و ادامه داد: در حالی که ماموریت اصلی شرکت شهرک های صنعتی ایجاد زیرساخت های مناسب است. و شرایط لازم را برای موضوع مهم تولید ایجاد کند، بنابراین دست اندرکاران باید در این زمینه تسریع کنند و با کیفیت عمل کنند.

ابراهیمی یادآور شد: ایجاد شهرهای صنعتی و ساخت طرح ها و تاکید بر کیفیت و تسریع از دلایل تامین زمین صنعتی برای استقرار واحدهای تولیدی است.

معاون فنی سازمان صنایع کوچک و شهرهای صنعتی ایران افزود: هدف از همه این بحث ها تکمیل و تحویل به موقع پروژه ها و زیرساخت ها است.

وی همچنین به شهرک های جدید اشاره کرد و گفت: ایجاد و ساخت شهرک های صنفی از ماموریت های جدید سازمان است که در سال 1404 شهرک صنفی راه اندازی می شود.

توسعه جالب و ایجاد شهرهای صنعتی جدید در خوزستان

مدیر کل شرکت شهرک صنعتی خوزستان روند اجرای پروژه های عمرانی استان ها را برجسته کرد و گفت: برای اجرای پروژه های عمرانی اعتبارات مناسبی از محل مسئولیت اجتماعی نفت تخصیص یافت که تاثیر خوبی در اجرا داشت. روند اجرای پروژه های عمرانی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان.

علی مهدی پور افزود: توسعه و ایجاد شهرهای صنعتی جدید در خوزستان از مواردی است که توجه ویژه ای به آن شده و مراحل اجرایی در حال پیگیری است.

وی افزود: تمام تلاش ها بر این است تا زیرساخت های ایجاد واحدهای صنعتی برای افزایش و جهش در تولید ایجاد شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: شهرک های صنعتی خوزستان در حال حاضر پروژه های عمرانی بزرگ و کوچک زیادی در دست اجرا دارد.

به گفته بازار، 73 شهر و ناحیه صنعتی در خوزستان وجود دارد و 2 هزار واحد تولیدی در استان فعال هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368792

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.