افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

ساخت آسمان خراش عجیب در دبی/ برجی به باریکی یک آپارتمان

  • کد خبر : 406196
ساخت آسمان خراش عجیب در دبی/ برجی به باریکی یک آپارتمان

به گزارش خبرآنلاین، این آسمان خراش 73 طبقه شامل 131 آپارتمان دو تا پنج خوابه خواهد بود. علاوه بر این، این بلوک آپارتمانی لوکس شامل تعدادی امکانات تفریحی از جمله اسپا، رستوران، گالری، منطقه پارو تنیس و سینمای خصوصی خواهد بود. به گزارش یورونیوز، این ساختمان چشم نواز در کنار کانالی در نزدیکی مسیر اصلی […]

به گزارش خبرآنلاین، این آسمان خراش 73 طبقه شامل 131 آپارتمان دو تا پنج خوابه خواهد بود. علاوه بر این، این بلوک آپارتمانی لوکس شامل تعدادی امکانات تفریحی از جمله اسپا، رستوران، گالری، منطقه پارو تنیس و سینمای خصوصی خواهد بود.

به گزارش یورونیوز، این ساختمان چشم نواز در کنار کانالی در نزدیکی مسیر اصلی حمل و نقل دبی یعنی شیخ زاید ساخته می شود. طراحی آن توسط استودیوی معماری اسپانیایی “RCR Architects” انجام شده است که برنده جایزه معتبر پریتزکر در سال 2017 شد. این جایزه “معماری نوبل” نام دارد. این پنجمین همکاری Moraba و RCR است و انتظار می‌رود برج Moraba Ville در دسامبر 2028 تکمیل شود.

مطمئناً قیمت یک آپارتمان در این آسمان خراش که در جدیدترین محله مجلل دبی قرار دارد، ارزان نخواهد بود و از 18 میلیون درهم (4.9 میلیون دلار) شروع می شود. هر آپارتمان به عرض کامل ساختمان می رسد و به سبک خانه های سنتی عربی با حیاط مرکزی “افزایش سایه و فضای سبز” طراحی می شود.

در همین حال، ساختمان به گونه‌ای طراحی شده است که «پشت یک سری لایه‌ها» ظاهر شود که اولین لایه آن حجاب است که طراحان آن را به عنوان «یک شبکه فولادی ضد زنگ متخلخل که نورهای مختلف آسمان را منعکس می‌کند» توصیف می‌کنند.

مجموعه آسمان خراش های غول پیکر دبی در حال حاضر شامل بلندترین برج جهان، برج خلیفه، با ارتفاع 827 متر است. اما به زودی دبی دومین آسمان خراش بلند جهان خواهد بود. ماه گذشته طراحان برج عزیزی که قرار است در سال 2028 تکمیل شود، اعلام کردند که ارتفاع این آسمان خراش به 725 متر خواهد رسید.

۵۸۵۸

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406196

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.