افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

ساختار نظام مند ارتش امکان گسترش به سایر حوزه های مدیریتی را دارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 355134
ساختار نظام مند ارتش امکان گسترش به سایر حوزه های مدیریتی را دارد – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مزیکیان ظهر امروز شنبه در دیدار با فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دانشگاه فرماندهی و ستاد برگزار شد، اظهار داشت: از نظر شاخص های توسعه جوامعی که اجزا و لایه های آن را مهندسان، صنعتگران و پزشکان تشکیل می دهند. تا زمانی که نیروهای نظامی با هم […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود مزیکیان ظهر امروز شنبه در دیدار با فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران که در دانشگاه فرماندهی و ستاد برگزار شد، اظهار داشت: از نظر شاخص های توسعه جوامعی که اجزا و لایه های آن را مهندسان، صنعتگران و پزشکان تشکیل می دهند. تا زمانی که نیروهای نظامی با هم و قاطعانه وارد عمل نشوند و در آن ادارات و سازمان ها افراد از طریق سلسله مراتب به جایگاه بالاتری نرسند، نسبت به سایر جوامع توسعه یافته ترند. ارتش جمهوری اسلامی ایران در کشور ما از معدود نهادهایی است که افراد به راحتی و بدون ضابطه و از طریق سلسله مراتب به مقام بالاتری نمی رسند و این یکی از افتخارات ارتش ماست.

رئیس جمهور در ادامه ارتقای بی رویه مدیران، عدم ثبات مدیریت و عدم مسئولیت مدیران سازمان ها در قبال عملکرد خود را از مشکلات جدی نظام دانست. دفتر و مجری کشور گفت: خوشبختانه ارتش جمهوری اسلامی ایران از این مشکلات مستثنی است و تقویت این نهاد ارزشمند به دور از رویکردهای جناحی طی دهه های گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی، شایسته است. به رسمیت شناختن و تبریک.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به اهمیت ساختار نظام مند نیروهای مسلح و قابلیت گسترش آن به سایر حوزه های مدیریتی کشور، افزود: در علم مدیریت، بالاترین و دقیق ترین ارزیابی ها از نظام های نظامی گرفته می شود و سپس در دانشگاه تدریس می شود. دانشگاه و نظری امکان پذیر است و ارتش جمهوری اسلامی ایران با ساختار سیستماتیک خود این توانایی را دارد که تجربیات ارزنده خود در این زمینه را به ادارات مختلف منتقل کند.

به گفته امیر، پزشکان نیز جایگاه بالای پرسنل نظامی را تشخیص می دهند. المؤمنین (TO) اشاره کرد و گفت: به تعبیر امام علی (ع)TO) لشکریان زینت جامعه هستند و باعث عزت، امنیت و سربلندی مردم می شوند و این امنیتی که امروز در کشور شکل گرفته و مردم ما در بخش های مختلف در امنیت کامل هستند. فعال هستندوجود شما سربازان دلاور بر او باد.

دکتری با تاکید بر لزوم تقویت باورها و ارزش‌های اجتماعی و فردی در نسل‌های جوان و در نظام آموزشی کشور، علاوه بر انتقال دانش و مهارت، تصریح کرد: امروزه با پدیده مهاجرت در بین جوانان مواجه هستیم. نسل چرا که در نظام آموزشی از تقویت ارزش های فردی و اجتماعی جوانان غافل شده ایم و در نتیجه به جای ماندن در کنار مردم و تلاش برای حل مشکلات و مشکلات باز کردن آنها از جان هموطنان خود کوچ می کنند در حالی که در نیروهای مسلح ما به گونه ای نیرو تربیت می کنند که حاضرند جان خود را فدای خاک و کشور و اعتقادات خود کنند که بسیار ارزشمند است.

خداوند متعال با بیان اینکه بر اساس یک حدیث قدسی، حیات زمین را با وجود انسان، حیات انسان را با وجود علم، حیات علم را با وجود عمل و حیات عمل را پیوند داده است. به اخلاص، تصریح کرد: اگر چنین اعتقادی در همه انسان ها وجود داشته باشد، اگر نهادینه شود، موجب رشد و تعالی جوامع می شود که خوشبختانه شما سربازان عزیز این اعتقاد را دارید و با مهارت، خلاقیت و قابلیت ها شما آفریدید و با آن بینش قطعاً متوقف نخواهید شد، زیرا ما باید بهترین و بالاترین باشیم تا دیگران نتوانند ما را مجبور و ظلم کنند.

این پزشک در ادامه با تاکید بر اینکه باید از قدرت و زور نظامی برای خدمت به مردم استفاده کرد نه برای کشتن زنان و کودکان مظلوم و بی گناه، خاطرنشان کرد: کسانی که خواستار حقوق بشر و دموکراسی هستند زیرا رفتار نادرست حکومتی با چند شهروند زمین و زمان را خراب می کند، اما جلوی چشمان آنها زنان، کودکان و بیمارستان های غزه را بمباران می کنند، اما صدای خود را بلند نمی کنند و در نهایت وقاحت یک بار دیگر پشت جایگاه ها از حقوق بشر صحبت می شود که بسیار شرم آور است.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه اگر امروز آن دفاع را نداشتیم این جنایتکاران بدون شرم و بی رحمی همان جنایات را در حق مردم ما مرتکب می شدند، افزود: چرا نمی توانند؟ از آنجا که شما سربازان غیور هستید، قدرتمند می شوید و برای مردم ما که جرات انجام چنین کاری را ندارند، یک قدرت دفاعی ایجاد می کنید. شما عزت و افتخار کشور هستید و دولت در خدمت شماست. هر چیزی در راستای دستیابی به اقتدار و حمایت بیشتر از نیروهای مسلح تسلیم نخواهید شد و امیدوارم با همین قدرت و توان در قله باقی بمانید و باعث سربلندی مردم و کشور شوید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=355134

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.