افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
4

زیر مانتو چه بپوشیم؟ مراقب باشید، ترکیب برخی از مانتوها از انتخاب آنها دشوارتر است!

  • کد خبر : 22111
زیر مانتو چه بپوشیم؟  مراقب باشید، ترکیب برخی از مانتوها از انتخاب آنها دشوارتر است!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز مانتو یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی تری به استایل شما می دهد. راه های زیادی برای ترکیب مانتو با لباس های دیگر وجود دارد. با تغییر لباسی که با کت می پوشید می توانید برای موقعیت های مختلف ظاهر متفاوتی داشته باشید. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز مانتو یکی از انواع مانتو است که ظاهر رسمی تری به استایل شما می دهد. راه های زیادی برای ترکیب مانتو با لباس های دیگر وجود دارد. با تغییر لباسی که با کت می پوشید می توانید برای موقعیت های مختلف ظاهر متفاوتی داشته باشید. برای مثال می توانید با شلوار و لباسی که زیر مانتو انتخاب می کنید ظاهر خود را رسمی و کلاسیک یا نیمه رسمی و غیررسمی کنید. پس فراموش نکنید که لباسی که زیر کت می پوشید بسیار مهم است، زیرا این لباس می تواند استایل شما را مشخص کند. پس فراموش نکنید که در مورد برخی از مانتوها، انتخاب لباس زیر یا نحوه استایل دادن به آن ها به دقت بیشتری نسبت به انتخاب خود مانتو نیاز دارد. این مانتو همانطور که از نامش پیداست ترکیبی از مانتو و مانتو است زیرا یقه و آستین های این مدل مانتو به صورت پالتو طراحی شده است و معمولا با پارچه هایی دوخته می شوند که ظاهر رسمی و شیک تری دارند. شنل بسته به مناسبتی که در آن شرکت می کنید می توانید تی شرت، گرمکن، یقه یقه اسکی، هودی و حتی ژاکت بپوشید.

البته فراموش نکنید که هم در انتخاب رنگ و هم در سایز مدل باید دقت کنید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا برخی از اجناس زیرپوش دوست داشتنی را در اختیار شما قرار دهیم.

زیر مانتو چه بپوشیم؟

یک کت کاغذی زیر کت بپوشید؛ به مهمانی رسمی و کلاسیک بروید

یکی از بهترین گزینه ها برای لایه های داخلی یا کت های کاغذی این است که مطمئن شوید اگر برای رفتن به مهمانی آماده می شوید این گزینه برای شما مناسب است، در غیر این صورت می توانید گزینه های راحت تری بپوشید. نکته ای که باید قبل از انتخاب پیراهن برای خود در نظر بگیرید این است که همیشه سعی کنید رنگ های خنثی را برای لباس زیر خود انتخاب کنید. بهتر است لایه زیرین تا حد امکان ساده و مینیمال باشد و طرح های گرافیکی زیادی نداشته باشد. به عنوان مثال، می توانید از دستمال کاغذی سفید یا خاکستری استفاده کنید.

زیر مانتو چه بپوشیم؟

زیر مانتو چه بپوشیم؟

زیر لایه جلویی تی شرت بپوشید. کژوال هوشمند را امتحان کنید

جالب است بدانید که سبک کژوال هوشمند برای بسیاری از طرفداران مد مبهم است، زیرا این استایل تلفیقی پیچیده از دو سبک کژوال و نیمه رسمی است و مشخصه اصلی سبک کژوال هوشمند پوشیدن لباس های راحت و ظاهری است. هم رسمی و هم شیک او باید بین این دو ویژگی تعادل برقرار کند. حالا اگر می خواهید این استایل را تجربه کنید و لباس شیک و در عین حال راحت بپوشید، می توانید یک تی شرت زیر کت خود بپوشید و تیپ رسمی خود را به یک تیپ نیمه رسمی شیک تبدیل کنید.

زیر مانتو چه بپوشیم؟

زیر مانتو چه بپوشیم؟

برای تابستان، یک تاپ زیر کت بپوشید. با آسایش و خنکی به گرما سلام کنید

جالب است بدانید تاپ از جمله لباس هایی است که در صورت انتخاب صحیح می تواند استایل تابستانی راحتی به شما بدهد. به خاطر داشته باشید که می توانید تاپ های ساده و تک رنگ با رنگ های خنثی زیر مانتو یا کت های باز بپوشید و ظاهری راحت و شاداب را تجربه کنید. جالب است بدانید که پیراهن ها و تی شرت ها به دلیل آستین دار بودن شما را گرمتر می کنند، اما بلوزها این ویژگی را ندارند و می توانید با خیال راحت در روزهای گرم این لباس ها را برای لایه های داخلی انتخاب کنید.

زیر مانتو چه بپوشیم؟

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=22111

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.