افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
0

زیرساخت های صادرات طلای زرد مازندران مهیا نیست – خبرگزاری مهر ایران و جهان.

  • کد خبر : 409463
زیرساخت های صادرات طلای زرد مازندران مهیا نیست – خبرگزاری مهر ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله محمدباقر محمدی لاینی ساری در خطبه های نماز جمعه بر رعایت تقوای الهی تاکید کرد و از مردم خواست که با امام زمان ارتباط برقرار کنند و هرکس بیشتر از امام زمان یاد کند، گرفتار شیطان نشود. وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش مصرف گاز […]

به گزارش خبرنگار مهر آیت الله محمدباقر محمدی لاینی ساری در خطبه های نماز جمعه بر رعایت تقوای الهی تاکید کرد و از مردم خواست که با امام زمان ارتباط برقرار کنند و هرکس بیشتر از امام زمان یاد کند، گرفتار شیطان نشود.

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و افزایش مصرف گاز از مردم و مسئولان خواست در مدیریت مصرف منابع الگوها را رعایت کنند تا همگان از این انرژی بهره مند شوند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه طلای زرد و مرکبات مازندران راهی بازار شده است، تصریح کرد: زیرساخت های صادراتی مهیا نیست و از طرفی صنایع تبدیلی مناسبی در استان نداریم و تفاوت قیمت ها تفاوت بین محصولات باغ و بازار عالی است.

آیت الله محمدی لاینی از آنجایی که واسطه ها ضربه سختی به تولیدکننده و مصرف کننده وارد می کنند، از مدیران خواست تدبیری بیندیشند تا این دو گروه متضرر نشوند.

به جنبش شناخت ایران بپیوندیم

امام جمعه ساری کمپین همبستگی ایران برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان را برجسته کرد و افزود: مردم غزه لباس گرم و غذا ندارند، چادرهایشان بمباران نمی شود و ما باید برای کمک به آنها به کمپین همبستگی ایران بپیوندیم. “.

نماینده ولی فقیه آستان مازندران با اشاره به برگزاری جلسه بررسی مشکلات شهرستان ساری در محل دفتر نمایندگی که با دعوت از مسئولین ادارات مختلف برگزار شد، افزود: در این جلسه مشکلات مختلف پیش روی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اسرائیل غاصب مرز قانونی ندارد

امام جمعه ساری شهید سید هاشم صافی الدین وی درگذشت رژیم جنایتکار صهیونیستی را تبریک و تسلیت گفت و فقدان این مجاهد را ضایعه دانست. و گفت: حزب الله قدرتمندتر از گذشته راه و میدان جهاد را ادامه می دهد و این جنایات نشان می دهد که اسرائیل غاصب مرز قانونی ندارد. و مرز قانونی است دارد از روی زمین محو می شود.

عضو شورای خبرگان رهبری با گرامیداشت سالگرد اعتراض امام خمینی(ره) به فرمان ننگین. حروف بزرگوی این قطعنامه را خلاف عزت ایران اسلامی و استقلال آن دانست و گفت: این خروش نشان می دهد که امام راحل چقدر از مردم زمان خود جلوتر بوده و در آن روزها خطر رژیم غاصب اسرائیل را گوشزد می کرد.

آیت الله محمدی لائینی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمدحسین فهمیده افزود: باید بدانیم چرا در حوزه نوجوانان و جوانان نیز با جنگ فرهنگی روبرو هستیم.

وی همچنین روز مازندران و تشکیل اولین حکومت شیعه علوی را گرامی داشت و گفت: همه باید برای بزرگداشت روز مازندران تلاش کنند.

آیت الله لاینی وی با بیان اینکه قاجاریه با 6 پادشاه حکومت های ظالمی در کشور داشتند، گفت: این سلسله با عهدنامه هایی مانند ایران از ایران محافظت کردند. ترکمن و گلستان را به دست بیگانگان سپردند و خیانت کردند و در این مدت دو قحطی بزرگ در کشور روی داد و جمعیت ایران تقریباً نصف شد.

وی پدر و پسر پهلوی را دست نشانده بیگانگان دانست و گفت: خیانتی که این خانواده به ایران کردند بدتر بود و با سرنگونی آنها انقلاب اسلامی ایران رخ داد و همانگونه که شاهان و پهلوی را از بین برد، غاصب نیز به وقوع پیوست. رژیم اسرائیل و رژیم فرعون به زودی آمریکا را نابود خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=409463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.