افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
3

زیبایی پاها فقط مربوط به کفش و شلوار جین نیست. با استفاده از پابند و خلخال از استایل خود لذت ببرید!

  • کد خبر : 19959
زیبایی پاها فقط مربوط به کفش و شلوار جین نیست.  با استفاده از پابند و خلخال از استایل خود لذت ببرید!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز اکسسوری ها همیشه یکی از عناصر تاثیرگذار و جذاب در عرصه مد و استایل بوده اند و می توان گفت همه ما نیمی از استایل جذاب خود را مدیون همین عناصر زیبا و جذاب هستیم. پابند یا به عبارتی خلخال یکی دیگر از زیورآلات پرطرفدار […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز اکسسوری ها همیشه یکی از عناصر تاثیرگذار و جذاب در عرصه مد و استایل بوده اند و می توان گفت همه ما نیمی از استایل جذاب خود را مدیون همین عناصر زیبا و جذاب هستیم. پابند یا به عبارتی خلخال یکی دیگر از زیورآلات پرطرفدار در بین خانم ها به ویژه خانم ها و دختران جوان است. به عبارتی پابند نوعی اکسسوری زنانه است که برای آراستن ساق پا به دور مچ پا بسته می شود، اما آیا می دانید منظور از پابند چیست؟ جالب است بدانید که این اتحادیه هزاران سال است که در بین زنان کشورهای مختلف جهان مورد استفاده قرار می گیرد. این زیورآلات از فلزاتی مانند طلا، مس، فولاد، نقره، تیتانیوم ساخته شده اند اما بهترین نوع آن طلا است. در مصر بستن بانداژ نماد ثروت و منزلت اجتماعی بالاست و به همین دلیل بسیاری از پادشاهان نیز کراوات می بستند. البته نماد Bind در همه کشورها و فرهنگ ها یکسان نیست، مثلاً در هند نماد باند نماد ازدواج است.

البته در کل بد نیست بدانید که بسیاری از فرهنگ ها عقیده دارند که بستن بند به پای چپ نشانه متاهل بودن و بستن بند به پای راست نشانه مجرد بودن است. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع صحافی و معجزه آنها در سبک آشنا شوید.

گره خورده است

چه زمانی باید از binding استفاده کنیم؟

پابند عموما برای پوشیدن در بهار و تابستان طراحی و تولید می شود و می توان گفت فصول گرم بهترین زمان برای پوشیدن این اکسسوری جذاب است. حال در راستای معنای صحافی این سوال پیش می آید که از این زیور آلات در کجا استفاده کنیم؟ در واقع قوانین خاصی برای استفاده از صحافی وجود ندارد، اما به طور کلی این دستگاه در محیط های اداری و دانشگاه ها استفاده نمی شود. بسیاری از افراد از این تزیینات در مجالس و مهمانی های مختلف دوستانه، سفرها، جمع های خانوادگی، بیرون رفتن و تفریح ​​و در باشگاه های ورزشی استفاده می کنند.

گره خورده است

گره خورده است

ما روند Bind را در 1402 ارائه می کنیم. با یک صحافی شیک جذاب و مدرن باشید

همانطور که گفتیم صحافی قدمتی طولانی دارد اما جالب است بدانید که انواع جدید و شیک آن در سال جدید زیباتر از انواع سنتی و قدیمی این اکسسوری است. دستبندهای ظریف و مینیمالیستی یکی از ترندهای دوست داشتنی امسال هستند، البته این ترند فقط برای دستبند نیست، بلکه دستبندها یا حتی گوشواره هایی از این دست بسیار مد روز و مد شده اند. این نوع دستبندها رایج ترین جواهراتی هستند که در ترکیب با صندل های تابستانی ظاهری جذاب به شما می دهند. پس فراموش نکنید که چون صحافی یک زیور ظریف و جذاب است، به عنوان یک اکسسوری کلیدی در سبک های مختلف به حساب می آید.

گره خورده است

گره خورده است

اتحادیه یا خلخال هندی را فراموش نکنید. سفر در زمان

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه ای به اکسسوری های ظریف و مینیمال ندارید، می توانید از خلخال یا کراوات های بزرگتر استفاده کنید، این نوع کراوات ها تقریبا هیچ وقت از مد نمی افتند و برای هر دوره زمانی قابل استفاده هستند. این نوع صحافی سنگین تر از نوع بالایی است و اغلب برای توجه بیشتر و ظاهری جذاب تر استفاده می شود. این مدل دارای انواع چوب لباسی است که روی صحافی می بندند. استفاده از این صحافی برای زمانی است که می خواهید مهم ترین و چشمگیرترین زیور خود را ببندید.

گره خورده است

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=19959

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.