افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

زیبایی ماندگار مونیکا بلوچی / جذابیت دختر مانند مادرش + بیوگرافی و داستان طلاق

  • کد خبر : 401469
زیبایی ماندگار مونیکا بلوچی / جذابیت دختر مانند مادرش + بیوگرافی و داستان طلاق

مونیکا آنا ماریا بلوچی متولد 30 سپتامبر 1964 بازیگر و مدل زیبای ایتالیایی است. این بازیگر و هنرمند زیبا ابتدا به عنوان مدل برای برندهایی مانند دیور، دولچه و گابانا (D&G) فعالیت کرد و سپس به صنعت فیلم سازی هالیوود راه یافت. یکی از افتخارات او بازی در سری فیلم های معروف دنیا ماتریکس و […]

مونیکا آنا ماریا بلوچی متولد 30 سپتامبر 1964 بازیگر و مدل زیبای ایتالیایی است. این بازیگر و هنرمند زیبا ابتدا به عنوان مدل برای برندهایی مانند دیور، دولچه و گابانا (D&G) فعالیت کرد و سپس به صنعت فیلم سازی هالیوود راه یافت.

یکی از افتخارات او بازی در سری فیلم های معروف دنیا ماتریکس و همچنین اینکه همیشه در بین زیباترین زنان جهان نام برده می شود. با هم بیوگرافی و بیوگرافی مونیکا بلوچی و فراز و نشیب های زندگی خصوصی و کاری او را می خوانیم و با این بازیگر فوق العاده زیبا بیشتر آشنا می شویم.

مونیکا بلوچی کیست؟

مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی در یکی از روستاهای اومبریا در ایتالیا در خانواده ای سه نفره بزرگ شد. او تنها فرزند خانواده بود و از آنجایی که پدر و مادرش لوئیجی بلوچی و ماریا گاستینلی وضعیت مالی متوسطی داشتند، پس از پایان دبیرستان تصمیم گرفت به عنوان مدل کار کند تا هزینه تحصیلش را تامین کند. پس از مدتی تحصیل را رها کرد. دانشگاه به صورت تمام وقت این کار را انجام دهد.

ازدواج و طلاق مونیکا بلوچی

این بازیگر میلیاردر در سال 1996 در جریان فیلمبرداری فیلم آپارتمان با بازیگر فرانسوی وینسنت کسل ازدواج کرد. حاصل این ازدواج دو دختر به نام های دیوا متولد 2004 و لئونی متولد 2010 است اما این ازدواج موفقیت آمیز نبود و مونیکا و وینسنت در سال 2013 از هم جدا شدند.

مونیکا بلوچی

سابقه کاری مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی کار خود را با بازیگری در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد، اما در تبلیغات برندهای مد بزرگ مانند کریستین دیور نیز مدل شد. الف و دولچه و گابانا را معروف کرد. او پس از موفقیت در مدلینگ، راه خود را به دنیای سینمای هالیوود باز کرد. او ابتدا با بازی در نقش عروس دراکولا در فیلم دراکولای برام استوکر فرانسیس فورد کاپولا به شهرت رسید. البته بسیاری تصور نمی کردند که این ورود قدرتمند بدون کمک فورد کاپولا صورت گرفته است. مونیکا با همکاری با یکی از کارگردانان مطرح دنیا راه خود را در عرصه بازیگری هموار کرد و البته نمی توان تاثیر چهره جذاب ایتالیایی او را نادیده گرفت.

مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی در نقش مالنا جوزپه تورناتوره درخشید، با این حال بازی او در فیلم مالنا حضوری بی نقص و هنرمندانه بود. چون در این فیلم مونیکا هیچ دیالوگی نداشت و تنها با حالات صورت و حرکات بدن نقش خود را بازی می کرد. درخشش این فیلم او را بیش از هر زمان دیگری محبوب کرد. علاوه بر این، در سال ۲۰۱۵ در یکی از فیلم‌های جیمز باند به نام «Spectre» بازی کرد.

مونیکا بلوچی

فیلم دیگری که مونیکا بلوچی را به سوپراستار امروزی تبدیل کرد، مجموعه فیلم های ماتریکس به کارگردانی خواهران واچوفسکی بود. او در این فیلم ها در کنار کیانو ریوز بازی کرد و درخشید. از دیگر فیلم‌های با بازی مونیکا بلوچی که سروصدا به پا کردند، می‌توان به مصائب مسیح در نقش مری مجدلینه، برادران گریم با هیث لجر و مت دیمون، شات پایانی، راهنمای عشق 3 با رابرت دنیرو اشاره کرد.

از دیگر نقش های او می توان به بازی مونیکا بلوچی در نقش زلیخا در فیلم «حضرت یوسف» در سال 1995 به کارگردانی راجر یانگ و نقش کلئوپاترا در فیلم «استریکس و اوبلیکس: ماموریت کلئوپاترا» به کارگردانی آلن چابات در سال 2002 اشاره کرد.

ناگفته نماند که مونیکا در سریال های موفقی مانند Mozart in the Jungle و Twin Peaks نیز ایفای نقش کرده است.

مونیکا بلوچی و بهروز ووشقی در یک فیلم سینمایی بازی می کنند

مونیکا بلوچی

اما فیلمی که نام او را در بین ایرانیان بیشتر بر سر زبان ها انداخت، بازی مونیکا بلوچی در کنار بهروز و طوقی در فیلمی به نام «فصل کرگدن» با کارگردانی و بازیگران ایرانی بود. فصل کرگدن نام فیلمی از بهمن قبادی کارگردان سرشناس و با استعداد ایرانی است که در سال 1391 اکران شد. این فیلم که اولین فیلم این کارگردان ایرانی در ترکیه است، داستان عاشقانه ای آرام در دوران انقلاب را نشان می دهد. سال اسلامی مونیکا بلوچی در این فیلم در کنار بهروز وثوقی بازیگر بزرگ ایرانی، آرش لباف خواننده ایرانی و برنست بازیگر معروف ترکیه ای ایفای نقش می کند.

زندگی شخصی مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی بازیگر و مدل زیبای ایتالیایی زندگی شخصی جالبی دارد. نظرات و آرمان های این بازیگر با استعداد و سرشناس همیشه در میان سلبریتی های هالیوود بحث برانگیزترین بوده و خواندنی است. شاید بزرگترین شوکی که زندگینامه مونیکا بلوچی برای طرفدارانش وارد می کند این باشد که چون او خانواده ای کاتولیک دارد، مدت کوتاهی هم فقه و حقوق الهی خوانده است!

اما در نهایت به آگنوستیک که یک حرفه فلسفی است متوسل شد. اما مونیکا نتوانست در این رشته ادامه تحصیل دهد و تصمیم گرفت استعداد ذاتی خود را دنبال کند و خیلی سریع در زمینه مدلینگ عکاسی موفق شد و به همکاری با Dolce & Gabbana ادامه داد.

مونیکا بلوچی

از طرفی علاقه زیاد او به یادگیری زبان باعث شد که مونیکا بر 5 زبان زنده دنیا یعنی ایتالیایی، انگلیسی، فارسی، فرانسوی و اسپانیایی تسلط پیدا کند. بله، فارسی هم بلد است و حالا معلوم است علاقه اش به بازی در فیلم بهمن قبادی از کجاست! صحبت های فارسی مونیکا بلوچی مدتی است که شایعات و شبهه هایی مبنی بر ایرانی بودن مونیکا بلوچی در مورد این هنرمند ایتالیایی ایجاد کرده است.

ثروت مونیکا

مونیکا بلوچی

برخی شایعات در مورد مونیکا بلوچی می گویند که ثروت او چیزی معادل 45 میلیون دلار است.

مونیکا بلوچی در مصاحبه ای اعتراف کرد که سوفیا لورن و کلودیا کاردیناله منبع الهام بازیگری او هستند.

مونیکا بلوچی

کارنامه سینمایی مونیکا بلوچی.

لاتاری (1991)

دراکولای برام استوکر (1992)

گلوله برفی (1995)

یوسف (1995)

آپارتمان (1996)

بیت ها و قطعات (1996)

دوبرمن (1997)

موندی هود (1998)

پول ما (2000)

آستریکس و اوبلیکس: ماموریت کلئوپاترا (2002)

برگشت ناپذیر (2002)

مرا به خاطر بسپار، عشق من (2003)

The Matrix: Reloaded (2003)

وارد ماتریکس شوید (2003)

انقلاب‌های ماتریکس (2003)

مصائب مسیح (2004)

او از من متنفر است (2004)

چقدر دوستم داری (2005)

برادران گریم (2005)

راهنمای عشق 2 (2006)

شات نهایی (2007)

به عقب نگاه نکن (2009)

باریا (2009)

افشاگر (2010)

شاگرد جادوگر (2010)

راهنمای عشق 3 (2011)

فصل کرگدن (2012)

شگفتی ها (2014)

طیف (2015)

در راه شیری (2016)

موتزارت در جنگل (2016)

Twin Peaks (2017)

Nekrotronic (۲۰۱۸)

با نماینده من تماس بگیرید (2018)

افتخارات مونیکا بلوچی

مونیکا بلوچی

او یکی از داوران جشنواره فیلم کن در سال 2006 بود.

در سال 2005، مونیکا بلوچی توسط مجله FHM به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شد.

در سال 1996 برای بازی در فیلم آپارتمان نامزد دریافت جایزه سزار شد.

از سال 1999 تا 2016 یعنی 18 سال متوالی به عنوان یکی از صد زن زیبای جهان انتخاب شد.

برنده جایزه روبان نقره ای ایتالیا برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای بازی در فیلم مرا به خاطر بسپار، عشق من.

برنده جایزه گلدن گلوب در بخش اروپایی این جشنواره در سال 2005.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.