افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
0

زیبایی دختر رضا عطاران در جوانی! + عکس های زیبا و بیوگرافی نیکی نصیریان.

  • کد خبر : 407606
زیبایی دختر رضا عطاران در جوانی! + عکس های زیبا و بیوگرافی نیکی نصیریان.

نیکی نصیریان این بازیگر توانای ایرانی از 5 سالگی با سریال بزنگاه وارد حرفه بازیگری شد. پس از آن مدتی فعالیت او کاهش یافت اما در 15 سالگی با سریال «بنی المدائن» به تلویزیون و بازیگری بازگشت. نیکی نصیریان که اکثر مردم او را با نام های درسایی در سریال بزنگاه یا آهوی در بانوی […]

نیکی نصیریان این بازیگر توانای ایرانی از 5 سالگی با سریال بزنگاه وارد حرفه بازیگری شد. پس از آن مدتی فعالیت او کاهش یافت اما در 15 سالگی با سریال «بنی المدائن» به تلویزیون و بازیگری بازگشت.

نیکی نصیریان که اکثر مردم او را با نام های درسایی در سریال بزنگاه یا آهوی در بانوی عمارت می شناسند، در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر فعال است، هرچند که بیشتر آثارش سینمایی هستند. او خودآموخته بازیگری است. اگر از طرفداران این بازیگر جوان هستید با ما همراه باشید.

بیوگرافی نیکی نصیریان

نیکی نصیریان

نیکی نصیریان متولد 29 مرداد 1381 در تهران است. او فرزند دوم خانواده است و یک برادر بزرگتر به نام نیما دارد. در دبیرستان رشته تجربی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد. در کودکی دوست داشت در آینده پزشک شود و در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که بازیگری اولویت دومش است و دوست ندارد تمام توجهش را به بازیگری بگذارد. اما حالا نظرش عوض شده و تصمیم گرفته بعد از فارغ التحصیلی از زندگی حرفه ای نیکی نصیریان، خود را به صورت حرفه ای و آکادمیک وقف سینما کند. از بچگی تا الان

بازیگری را از 5 سالگی با سریال بزنگاه آغاز کرد.

نیکی نصیریان

به دلیل شباهت خانوادگی نیکی به علی نصیریان، خیلی ها تصور می کردند که او نوه این بازیگر پیشکسوت است و ورودش به عرصه بازیگری را مدیون اوست. نیکی در مصاحبه های خود گفته است که با علی نصیریان رابطه دوری دارد اما این بازیگر نقشی در ورود او به حرفه بازیگری ندارد.

تنها 5 سال داشت که پسر عموی مادرش او را به رضا عطاران کارگردان سریال بزنگاه معرفی کرد. پس از تست بازیگری برای ایفای نقش درسا انتخاب شد. اگرچه او در آن زمان بسیار جوان بود، اما توانایی خارق العاده اش در حفظ دیالوگ ها و ایفای نقش طبق میل کارگردان، او را به یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های فیلم تبدیل کرد. رضا عطاران معتقد بود اگر نیکی در عرصه بازیگری باقی بماند یکی از آینده دارترین بازیگران کشور خواهد بود.

تاخیری چند ساله

نیکی نصیریان

بعد از اینکه استعداد نیکی در سریال بزنگاه دیده شد، در فیلم ها و سریال های زیادی از جمله باغ سرخ، به دنبال خوشبختی و فیلم پری دریایی بازی کرد. پس از مدتی به دلیل مطالعات شدید و اهمیتی که در این موضوع داشت، حضورش در حرفه بازیگری کاهش یافت. هر چند که هر چند سال یک بار در برخی فیلم ها و سریال ها و در نقش های کوتاه دیده می شد.

بازگشت به دنیای بازیگری با آهو بانوی عمارت

نیکی نصیریان

نصیریان پس از 3 سال دوری از بازیگری و تلویزیون در سال 1396 با سریال تاریخی و عاشقانه بانوی مداحان به عرصه بازیگری و تلویزیون بازگشت.

نیکی توسط دستیار کارگردان به عزیزالله حمید نژاد کارگردان بانوی عمارت معرفی شد و کارگردان سریال با توجه به شناخت قبلی که از استعداد نیکی داشت او را در نقش آهو انتخاب کرد. نیکی می گوید در ابتدا این سریال آهو نام داشت و قرار بود نقش اصلی آهو را بازی کند، اما پس از انتخاب بازیگران، نام سریال تغییر کرد و نقش آهو به عنوان بانوی عمارت جزئی ساخته شد.

مریم مومن دیگر بازیگر جوان نیز در این سریال بسیار خوب درخشید.

آموزش بازیگری بدون کلاس.

نیکی نصیریان

نیکی هیچ کلاس بازیگری بین بزنگاه و خانوم ارومیه نرفته و به خودش بازیگری یاد داده. او در فاصله این دو سریال در 35 پروژه سینمایی و تلویزیونی حضور داشته است اما در هیچ کدام به اندازه سریال بانوی عمارت دیده نشد.

علایق و ویژگی های شخصیتی نیکی نصیریان.

نیکی نصیریان

شخصیت خوب

نیکی نصیریان

همکاران و دوستان نیکی او را فردی مهربان، بامزه و باحال می دانند. او که بازیگری را از کودکی شروع کرده است، اصلا جلوی دوربین استرس نمی گیرد. این شوخ طبعی برای نیکی در دنیای بازیگری تبدیل به سردرد شده است و یکی از مشکلات کارگردان ها با او مهربانی بیش از حد و بی عاطفه بودن اوست. در کودکی سخت ترین کار نصیریان گریه در اجرا بود، هنوز هم گریه در اجرا را کار سختی می داند.

غذا و رنگ مورد علاقه نیکی.

نیکی نصیریان

بین وعده های غذایی او عاشق پاستا و استانبول با سیب زمینی سرخ شده است و رنگ های مورد علاقه اش صورتی، قرمز و آبی است.

فیلمبرداری

نیکی نصیریان

نیکی از بدو ورود به عرصه بازیگری در عرصه سینما و تلویزیون حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته است. برخی از آثار معروف این بازیگر توانا عبارتند از:

نیکی نصیریان

فیلم سینمایی

2008 – باغ سرخ

2008 – در جستجوی خوشبختی

1387 – تهران، تهران

2009 – دونده زمین

1390 – میگرن

1390 – زبا و من

1394 – متولد

سریال های تلویزیونی

1386 – بزگاه نقش (درسا)

2008 – مسافران نقش (نویان)

1392 – جلال الدین نقش (گوهر خاتون)

1397 – بانوی مانور (نقش آهو)

1388 – کلاه پهلوی (دختر کریم)

نیکی نصیریان

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=407606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.