افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
1

زیبایی خیره کننده بازیگر زن شیطون سریال جومونگ در واقعیت! + عکس و بیوگرافی جذاب

  • کد خبر : 235108
زیبایی خیره کننده بازیگر زن شیطون سریال جومونگ در واقعیت!  + عکس و بیوگرافی جذاب

کیون می‌ری بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی متولد 27 ژانویه 1965 در سئول است. او در این سریال تلویزیونی نقش ملکه ون هو را بازی خواهد کرد. جومونگ آشنایی. او همچنین با بازی در سریال جواهری دقصر به عنوان ضدقهرمان اصلی لیدی چوی شناخته می شود و در سریال آیسان در نقش بانوهای گیونگ […]

کیون می‌ری بازیگر و خواننده اهل کره جنوبی متولد 27 ژانویه 1965 در سئول است. او در این سریال تلویزیونی نقش ملکه ون هو را بازی خواهد کرد. جومونگ آشنایی. او همچنین با بازی در سریال جواهری دقصر به عنوان ضدقهرمان اصلی لیدی چوی شناخته می شود و در سریال آیسان در نقش بانوهای گیونگ (مادر آیسان) ظاهر شد.

کیون می ری بازیگر، مدل و خواننده کره ای است که به زبان های کره ای، انگلیسی و ژاپنی صحبت می کند، در رشته موسیقی از دبیرستان هنرهای سنتی فارغ التحصیل شد و تحصیلات باله خود را در دانشگاه سجونگ نیمه وقت ترک کرد، اما در رقص کلاسیک تخصص دارد. و او باله می رقصد و بازیگری را در تلویزیون کره از سال 1984 شروع کرد.

او که با نام مستعار گیونگ یانگ شناخته می شود، به تفریح ​​و سرگرمی معروف است، قد او 159 سانتی متر و وزن 45 کیلوگرم است و عملکرد موفق او در مجموعه جواهرات قصر باعث شهرت و محبوبیت او در کشورهای شرقی و جنوب شرقی شده است.آسیایی. این توسط ژاپن، هنگ کنگ، چین، ویتنام، فیلیپین و سنگاپور آورده شده است.

جومونگ

همسر سابق کیون می ری، Im Young Gyu، نیز بازیگر بود. در سال 1987 با او ازدواج کرد و صاحب دو دختر (لی اوبی و لی داین) شد. اما در سال 1993 از او جدا شد و در سال 1998 با لی هونگ هیون ازدواج کرد و حاصل این ازدواج پسری به نام لی کی باک بود. پس از این ازدواج، لی هونگ هیون به طور قانونی دو دختر همسر سابقش را به فرزندی پذیرفت. فرزندان و نام خانوادگی دو دخترش را به نام خانوادگی خود (لی) تغییر داد.

وی طی مصاحبه ای پیشنهاد رد موسیقی سریال جواهری در قصر را تکذیب کرد و خاطرنشان کرد: در واقع موسیقی این سریال شاهکار است و با اینکه سال هاست در عرصه موسیقی فعالیت می کند، اثری ساخته نیست. معلم. با این حال و این شایعه بر اساس یک اشتباه است، او درباره نقش منفی خود در این سریال نیز اعلام کرد: در سال های فعالیتش قبل از جواهری در کاخ هیچ وقت نقش منفی نداشت و این کار چالش بزرگ و جدی بود. برای او. وی همچنین اعلام کرد: پس از جواهری در کاخ، بسیاری از تهیه کنندگان نقش های منفی او را به او پیشنهاد دادند. که برای او بسیار هیجان انگیز بود.

و همچنین تحریم هواداران به دلیل سوء استفاده ای که به شخصیت اصلی سریال (یانگوم) کرد را تکذیب کرد و به گفته خودش مردم آنقدر فهمیده هستند که بین شخصیت واقعی این بازیگر و نقش او در سریال تمایز قائل می شوند. یا فیلم و در این مورد برعکس بسیاری از طرفداران موفقیت او در ایفای این نقش را به او تبریک گفتند و به گفته خودش شخصیت خانم چویی را در این سریال منفی ندید، بلکه در آن غرق شد. در نوع زندگی خودش و به هر حال با بازی در این نقش چهره او در بسیاری از کشورها شناخته شد و با وجود اینکه شخصیت های یانگوم و لیدی هن دشمنان او در این سریال بودند اما خارج از این سریال برای او دوستان خوبی هستند. به خصوص لی یونگ آئه (بازیگر نقش اول سریال و یانگ گوم) که به دلیل سختی و جدیت در ایفای نقش از او چیزهای زیادی یاد گرفت، نیز گفت که علاقه زیادی به تنوع نقش دارد. و بلافاصله بعد از جواهری در قصر نقشی کمدی و به قول خودش آشپزی را دوست دارد و به یک چیز معتقد است که بچه ها دوست دارند غذای مادرشان را بخورند و به همین دلیل آشپزی را یاد گرفته و توانایی دارد. برای پختن کیکی که بچه ها بعد از خوردن غذا بخورند، آرام می شوند و سر و صدا نمی کنند و به آنها هشدار می دهد که برخی از غذاهای کره ای فوق العاده هستند و همه باید پختن آنها را یاد بگیرند.

جومونگ

او ترجیح می دهد برای تفریح ​​به پارک و ساحل برود و بیشتر به سفر به سوئیس علاقه دارد، علاقه ای به حیوانات ندارد و حتی از موش و مار می ترسد.

در سال 2009، کیون می ری و همسرش (لی هونگ هیون) مظنون به تجارت مخفی شدند و به دلیل دستکاری سهام مورد بازجویی قرار گرفتند و 55000 سهم به ارزش 900 میلیون وون از یک مهندس زیستی برای راه اندازی FCB12 خریداری کردند. و پس از آن، به سرعت 4.5 میلیارد وون پیشرفت کرد. و این او را به چهارمین فردی تبدیل کرد که در میان افراد مشهور دارای سهام است. اما Keon Mee Ray هرگونه تخلف را رد کرد و گفت: “او واقعا یک سرمایه گذار بود.”

سلسله

عشق انقلابی (2017) (tvn)

گونگ شیم زیبا (2016) (SBS)

دودوهارا (2014) (SBS Plus)

فقط عشق (2014) (SBS)

چه اتفاقی برای خانواده من افتاد؟ (2014) (KBS2)

عاشقان روشن (2013) (MBC)

مامان شگفت انگیز (2013) (SBS)

گوام هو جون (2013) (MBC)

آسایش بدون فرزند (2012) (JTBC)

شاهزاده پشت بام (2012) (SBS)

دختر عزیز من (2011) (KBS2)

Three Sisters (2010) (SBS)

آیسان (مجموعه تلویزیونی) (2007) (MBC)

عروس طلایی (2007) (SBS)

افسانه جومونگ (2006) (MBC)

مانند رودخانه جاری شد (2006) (KBS1)

Sisters of the Sea (2005) (MBC)

خداحافظ غمگین (2005) (KBS2)

عشق و شفقت (2005) (SBS)

یک میلیون گل رز (2003) (KBS1)

جواهری در قصر (2003) (MBC)

جاه طلبی بزرگ (2002) (SBS)

بیایید با هم باشیم (2002) (KBS1)

Tender Hearts (2001) (KBS1)

همه چیز درباره حوا (2000) (MBC)

آقای واقعی (1997) (KBS2)

کاخ غربی (1995) (KBS2)

هان میونگ هو (1994) (KBS2)

ملکه این هیون (1988) (MBC)

فیلم های

مسابقه لاک پشت (2009)

عکس های جدید Keon Mi Rae

جومونگ

جومونگ

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=235108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.