افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
4

زیبایی جادویی فیروزه گیلدخت خارج از صدا و سیما + عکس های فوق العاده جذاب و بیوگرافی یاسمین معاوی

  • کد خبر : 252343
زیبایی جادویی فیروزه گیلدخت خارج از صدا و سیما + عکس های فوق العاده جذاب و بیوگرافی یاسمین معاوی

یاسمن معاوی وی متولد مرداد 1372 در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او اصالتا اهوازی و دارای مدرک نرم افزار است. آغاز فعالیت هنری اولین تجربه بازیگری معاوی در یک فیلم غیرمجاز بود. او همچنین در فیلم های ماهی سیاه کوچولو، دختر و کلاشینکف کار کرده است. و در فیلم های «ماهی سیاه […]

یاسمن معاوی وی متولد مرداد 1372 در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او اصالتا اهوازی و دارای مدرک نرم افزار است.

آغاز فعالیت هنری

اولین تجربه بازیگری معاوی در یک فیلم غیرمجاز بود. او همچنین در فیلم های ماهی سیاه کوچولو، دختر و کلاشینکف کار کرده است. و در فیلم های «ماهی سیاه کوچولو» (مجید اسماعیلی)، «دختر» (رضا میرکریمی) و «کلاشینکف» (سعید سهیلی) بازی کرده است.

یاسمن معاوی

سوابق عملکرد

یاسمن معاوی با فیلمی غیرمجاز و با سریال پیکسل در شبکه نمایش خانگی در کنار بازیگرانی چون حمید گودرزی، سحر قریشی، کامبیز دیرباز، پوریا پورسرخ، برزو ارجمند، لیلا اوتادی، جواد یحیوی، نرگس محمدی، وحید سحر وارد سینما شد. ، امید حاجیلی و محمدحسین لطیفی در کنار هنرمند مهرآوه شریفی نیا حضور داشتند. وی برای اولین بار با بازی در سریال گیلدخت وارد چارچوب تلویزیون شد و با صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران همکاری کرد. او همچنین در فیلم های ماهی سیاه کوچولو، دختر و کلاشینکف کار کرده است.

او در فیلم کوتاه «من بازیگر نیستم» با موضوعات اعتیاد و درام اجتماعی بازی کرد. وی پیش از این در چهار فیلم و سریال از جمله سریال نمایش خانگی پیکسل کاری محمدحسین لطیفی بازی کرده است.

یاسمن معاوی در نقش توکا در فیلم «گیرمجز» به کارگردانی «حسن یکتاپناه» به ایفای نقش پرداخت و در این فیلم و پس از ایفای نقش در فیلم «کلاشینکف» در کنار بازیگران مطرحی چون میلاد کی مرام، لیلا زارع و پریوش طهساری بازی کرد. ، یاسمن معاوی اولین تجربه حرفه ای خود را در سال 1393 با بازی در فیلم ماهی سیاه کوچولو به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا تجربه کرد.

یاسمن معاوی

«گیل دخت» عنوان سریال تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی است. فیلمنامه این سریال به سفارش مرکز فیلم و سریال معاونت صدا و سیمای سازمان صدا و سیما توسط مجید آسودگان نوشته شده و نگارش آن حدود 5 سال به طول انجامیده است. یاسمن معاوی در سریال گیلدخت نقش فیروزه را بازی کرد. گیلدخت یک سریال درام تاریخی به کارگردانی مجید اسماعیلی است که از شبکه یک سیما پخش می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=252343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.